حمله دزدان نقاب‌دار به خانه یک روستایی /20 میلیون طلا به سرقت رفت

این افراد که با ورود غیرمجاز به منزل یک روستایی، ٢٠میلیون تومان طلا را با توسل به زور و تهدید با سلاح سرد زورگیری کرده بوند، در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

شب‌هنگام در روستای سنگ‌بست، از توابع فریمان، اعضای خانواده‌ای در منزل مشغول استراحت بودند که ناگهان درب خانه به ضرب لگدی گشوده شد و سه مرد نقاب‌دار که تیغه چاقو در دستشان می‌درخشید، به درون خانه یورش

آوردند.

یکی از سارقان که احتمالا سردسته گروه بود، در حالی که خانواده را با چاقو به مرگ تهدید می‌کرد، از آن‌ها خواست که دست از پا خطا نکنند و در مقابل چشمان حیرت‌زده اعضای این خانواده، دو مرد نقاب‌دار دیگر تمام طلاهای اعضای این خانواده را به‌زور از آن‌ها گرفتند و در چشم‌بر‌هم‌زدنی، خود را به کوچه انداختند و با سوار شدن به یک خودروی پراید، از این روستا گریختند.

اعضای این خانواده که دچار شوک و وحشت شدیدی شده بودند، سریعا موضوع را به پلیس١١٠ اعلام کردند و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان در‌خصوص جزئیات این پرونده به خبرنگار ما گفت: این پرونده هفته گذشته رخ داد که تیمی از پلیس Police آگاهی فریمان برای بررسی موضوع راهی روستای سنگ‌بست شد.

سرهنگ علی‌اکبر قربانی افزود: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد سه مرد جوان شبانه با سر و صورت پوشیده با نفوذ به منزل مال‌باخته، با تهدید سلاح، مقادیری طلا که ٢٠میلیون تومان برآورد مالی شد را زورگیری کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طبق اظهارات شاهدان، این افراد پس از سرقت، با یک خودروی پراید از محل متواری شده‌اند، بیان کرد: با به دست آمدن این سرنخ مهم، افسران زبده پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با تمرکز بر روی شواهد موجود و اظهارات خانواده مال‌باخته، تحقیقاتشان را ادامه دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان با اشاره به سه روز کار میدانی گسترده از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی، بیان کرد: ماموران در نهایت، موفق به ردزنی متهمان این پرونده در مشهد شدند و با اخذ نیابت قضایی، روز جمعه، خود را به مشهد رسانده و این افراد را که در مخفیگاهشان واقع در شهرک طرق در حال استراحت بودند، در عملیاتی غافل‌گیرانه، دستگیر کردند.

قربانی تصریح کرد: متهمان که دارای چند فقره سابقه کیفری‌اند، در بازجویی‌ها به جرم Crime خود اعتراف کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 244534 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟