رمز گوش دزدی کار دست جوان سابقه دار داد+ عکس

به گزارش رکنا، رئیس کلانتری۱۴۷ گلبرگ از دستگیری یک سارق تلفن همراه در محدوده گلبرگ خبر داد و گفت: این متهم پس از سرقت Stealing برای بازگشایی رمز  تلفن همراه مسروقه به یک فروشگاه تعمیراتی مراجعه کرده بود که با هوشیاری پلیس دستگیر شد. 
رئیس کلانتری 147 گلبرگ، در این خصوص گفت: طی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت تلفن همراهش از سوی یک سارق، تیمی از ماموران این کلانتری به محل اعزام شدند. 
طی بررسی های انجام شده مشخص شد سارق پس از ربودن تلفن همراه این شهروند با یک دستگاه موتورسیکلت از محل گریخته است اما مشخصات چهره و موتورسیکلت متهم از سوی مالباخته به ماموران ارائه شد. 
تحقیقات و بررسی های میدانی برای دستگیری متهمان آغاز شد و از آنجا که تلفن همراه مالباخته هوشمند بوده و دارای قفل بود، احتمال این که سارق به یکی از تعمیرات تلفن همراه مراجعه کند قوت گرفت و ماموران را بر آن داشت تا به تمامی مغازه های تعمیرات تلفن همراه سرکشی نمایند. 
این اقدام ساعاتی بعد نتیجه داد و مشخص شد که سارق در محدوده تهران نو به یکی از مغازه های تعمیراتی برای بازگشایی رمز تلفن همراه مسروقه مراجعه کرده است. 
مالک مغازه تعمیراتی که متوجه مسروقه بودن تلفن همراه می شود مورد را با پلیس در میان گذاشته و ماموران بلافاصله ضمن حضور در محل سارق را بازداشت و به همراه تلفن همراه مسروقه به کلانتری منتقل می کنند. 
متهم در بازجویی های انجام شده به سرقت تلفن همراه اعتراف می کند و همچنین به چند فقره سرقت دیگر نیز اقرار می کند و پس از تکمیل پرونده برای سیر تحقیقات تکمیلی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. 
ایشان در پایان ضمن توصیه به شهروندان هنگام استفاده از تلفن همراه در محل های عمومی، گفت: زمانی که فرد با تلفن همراه مشغول کار است، از محیط اطراف خود بی خبر است و این فرصتی است برای سارقان، پس با هوشیاری و مراقبت از خود و اشیای قیمتی در محل های عمومی این فرصت را از سارقان بگیریم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 246299 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟