این زن که دوست نداشت به مادرشوهرش اجاره بدهد، وقتی دید که نمی‌تواند شوهر خود را راضی به اسباب‌کشی کند، راهی دادگاه خانواده شد. او به قاضی Judge درباره زندگی‌اش چنین گفت: دو سال است در کنار مجید زندگی می‌کنم. اما یک روز خوش نداشته‌ام. از همان روز اول مجید خانه مادرش را اجاره کرد و ما مستاجر مادرشوهرم شدیم. همین مساله باعث شد مادرشوهرم بیشتر از همیشه به خودش اجازه دخالت در زندگی ما را بدهد. هر ماه برای اجاره‌اش زنگ می‌زند. مرتب به خانه ما می‌آید و از همه چیز ایراد می‌گیرد. دو سال است که تحمل می‌کنم، ولی دیگر طاقتم تمام شده است. از مجید خواستم از آن خانه اسباب‌کشی و آپارتمان دیگری را اجاره کنیم. ما کلی اجاره می‌دهیم، می‌توانیم با همین پول حتی خانه بهتری را هم اجاره کنیم. ولی این مرد آنقدر از مادرش می‌ترسد که جرات انجام چنین کاری را ندارد. من هم که دیگر خسته شده‌ام. برای همین دلم نمی‌خواهد به زندگی مشترک در کنار مجید ادامه دهم. صاحبخانه بودن مادرشوهرم مرا عذاب می‌دهد.

در ادامه، شوهر این زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی، وقتی خانه مادرم خالی است و آن را به ما اجاره می‌دهد، چرا باید سراغ غریبه‌ها برویم. حداقل در خانه مادرم که باشیم، می‌دانیم سر سال کسی نیست که ما را از خانه بیرون کند و مجبور به اسباب‌کشی شویم. اما گلاره فقط به خاطر لجبازی می‌خواهد خودمان را آواره این خانه و آن خانه کنیم. من هم نمی‌توانم به خاطر لجبازی‌های زنانه همسرم زندگیمان را خراب کنم. این حرف‌ها بهانه است. او نمی‌خواهد زندگی کند و این موضوع را بهانه کرده است. مادرم که در زندگی ما دخالتی نمی‌کند و هیچ محدودیتی در زندگی نداریم. پولی که باید به صاحبخانه دیگر بدهیم به مادرم می‌دهیم. آقای قاضی، مادرم از ما نصف اجاره واقعی خانه را می‌گیرد. همسرم به جای این‌که از مادرم تشکر کند که به ما کمک کرده با او سرناسازگاری گذاشته است. من زندگی‌ام را دوست دارم و نمی‌خواهم خراب شود اما همسرم با بهانه‌گیری‌هایش زندگی را خراب کرده و کار را به دادگاه خانواده کشانده است. او نه تنها آبروی مرا پیش فامیل برده است، بلکه باعث شده مقابل مادرم و لطفش شرمنده باشم. با پس‌اندازی که من دارم نمی‌توانیم نصف خانه‌ای را که الان داریم اجاره کنیم.

وقتی صحبت‌های این زن و شوهر به پایان رسید، قاضی دلیل آنها برای جدایی را کافی ندانست و این زوج را با هم آشتی داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 247374 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟