جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری زن جوانی به نام مریم خبر داد که مبلغ دو میلیارد ریال چک پول سرقتی را حین انتقال به مقر انتظامی در خودروی گشت پلیس پنهان کرده بود.

به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا مرزبانی جانشین رئیس پلیس Police کرمانشاه در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یک شهروند کنگاوری به انتظامی این شهرستان و طرح شکایتی مبنی بر اغفال شدن از سوی یک زن جوان و به سرقت Stealing رفتن کیف حاوی دو میلیارد ریال چک پول توسط وی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس کنگاور قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: عوامل انتظامی از طریق چهره نگاری و کنترل دوربین های مدار بسته، زن سارق را شناسایی کردند و تصویر وی را جهت دستگیری در اختیار تمامی یگان های گشت محسوس و نامحسوس شهرستان قرار دادند.
وی در ادامه گفت: پس از چند ساعت گشت زنی در خیابان های شهر کنگاور، متهم رویت و با هماهنگی مقام قضائی در حالی که قصد فرار Escape از شهرستان را داشت، دستگیر شد.
مرزبانی خاطرنشان کرد: متهم در زمان دستگیری مورد بازرسی قرار نگرفت و وی برای مبرا شدن از این اتهام هنگام انتقال به مقر انتظامی، چک پول های سرقتی را داخل خودروی گشت پلیس پنهان کرد.
جانشین رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: در بازجویی ها مریم  به بزه انتسابی اعتراف نکرد اما با توجه به تناقض گویی های وی، ظن مأموران پلیس نسبت به سرقت چک پول ها توسط متهم افزایش یافت، لذا خودروی انتقال متهم مورد بازرسی قرار گرفت.
وی با اشاره به کشف دو میلیارد ریال چک پول سرقتی از داخل خودرو، افزود: با انگشت نگاری از متهم مشخص شد که وی پیش از این نیز چندین بار به جرم Crimeسرقت در استان خراسان رضوی دستگیر شده است.
وی ادامه داد: احتمال می رود این متهم غیر بومی با روش اغفال مردان متمکن، کلاهبرداری های دیگری نیز انجام داده باشد، لذا جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟