دی‌ماه سال 93به مأموران پلیس پایتخت خبر رسید چند جوان حوالی چهارراه گلوبندک با یکدیگر درگیر شده و یکی از آنها به قتل Murder رسیده است. شواهد نشان می‌داد 2برادر با مقتول درگیر شده و ابتدا یکی از آنها با میله ضربه‌ای به سر مقتول زده و دیگری نیز با چاقو وی را به قتل رسانده است. در این شرایط 2متهم بازداشت شدند و به‌دست داشتن در این نزاع خونین اعتراف کردند. به این ترتیب پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
در جلسه محاکمه که صبح دیروز در شعبه هشتم، به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور قاضی حشمت‌الله توکلی برگزار شد ابتدا مادر مقتول در جایگاه قرار گرفت و گفت: این 2برادر با نامردی پسرم را به قتل رسانده‌‌اند و خواسته‌ام قصاص است. در ادامه متهم ردیف اول که ضربه مرگبار را زده بود در دفاع از خودش گفت: ما زیر خانه‌مان یک مغازه صافکاری داشتیم و آن روز مشغول کار بودیم که 2جوان با یکدیگر شروع به دعوا کردند.
آن شب قرار بود برای خواهرم خواستگار بیاید و می‌ترسیدیم به‌خاطر این سر و صداها آبروریزی شود. به‌خاطر همین پدرم به آنها تذکر داد ولی آنها پدرم را هل دادند. من به هواداری از پدرم جلو رفتم اما یکی از آنها با چاقو به دستم ضربه زد و وقتی برادرم جلو آمد آنها فرار Escape کردند.
متهم ادامه داد: چند دقیقه بعد یک خودروی شاسی بلند با سرعت از راه رسید و همان 2جوان همراه 4نفر دیگر که بیشترشان چاقو و شمشیر داشتند پیاده شدند و به ما حمله کردند. برادرم یک لوله برداشت و با آن ضربه‌ای به سر مقتول زد. چاقویی که در دستش بود به زمین افتاد اما همچنان یک شمشیر در دست دیگرش داشت. من با چاقویی که داشتم می‌خواستم به‌دست او ضربه بزنم تا شمشیر را بگیرم اما نمی‌دانم چه‌کسی از پشت هلم داد و چاقویم به کمر مقتول فرو رفت. من نمی‌خواستم مرتکب قتل بشوم و از اولیای دم درخواست بخشش دارم. در ادامه دومین متهم نیز در برابر اتهام معاونت در قتل به دفاع از خود پرداخت و در نهایت ختم جلسه اعلام شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟