گفتگوی تصویری با سارقان خودروی بانک پاسارگاد در پلیس آگاهی تهران+فیلم لحظه دستگیری و گفتگو (عکس)
حجم ویدیو: 74.00M | مدت زمان ویدیو: 00:06:01

وی گفت: طراح نقشه 2 تن از کارمندان بانک بودند که با کمک یکی از محافظان خودروی حمل پول اقدام به این سرقت Stealing زده بودند.

سردار ساجدی نیا افزود: نام یکی سارقان خوروی بانک مهدی نام دارد و از 3 سال قبل محافظ خودروی حمل پول بود طبق اعتراف متهم، وی با پیشنهاد بقیه اعضای باند وسوسه شده است و طرح سرقت در اتوبان حقانی را کشیده بود.

وی ادامه داد: تعداد سارقان شش نفر بودند که دو نفر از آنها را روز اول دستگیر کردیم و چهار نفر دیگر هرکدام به غرب، شمال، شمال شرق و مرکز گریخته بودند که را دستگیر کردیم.

رییس پلیس Police تهران بزرگ با اشاره به اینکه چهار نفر از این سارقان سابقه سرقت و زورگیری داشته اند گفت: سارقان در اعتراف خود گفتند که در حال برنامه ریزی برای سرقت یکی دیگر از ماشین های حمل پول بانک پاسارگاد بودند که دستگیر شدند.

سردار ساجدی نیا در ادامه گفت: از همان لحظه وقوع سرقت عملیات فنی و پلیسی کارآگاهان تهران آغاز شد و خوشبختانه با دستگیری اعضای این باند توانستیم توان پلیسی تهران در برخورد با جرایم سنگین نشان دهیم.

رییس پلیس تهران بزرگ در باره دستگیری متهم زن در پرونده گفت: این زن با یکی از اعضای این باند آشنایی داشته است و در این عملیات و هنگام عملیات پلیس دستگیری با شلیک گلوله همراه با متهم دیگر زخمی شده و تحت درمان هستند.

وی در تشریح نقشه سرقت خودروی بانک پاسارگاد گفت: محافظ خودروی بانک - مهدی - از یک ماه قبل نقشه این سرقت را کشیده بود و پس از خرید یک اسلحه و سرقت دو خودروی پراید و بررسی حرکت خودروی حمل پول و آگاهی از این موضوع که این خودرو محافظ ندارد، بقیه اعضای باند را برای حمله مسلحانه به خودرو در اتوبان حقانی هدایت کرد.

رییس پلیس تهران بزرگ افزود: طراح سرقت با گرفتن مرخصی در روز حمله سعی داشت مسیر تحقیقات پلیس را تغییر دهد.

خبرنگاران رکنا صبح امروز توانستند با 3 تن از سارقان مسلح خودروی پول بانک پاسارگارد در اداره آگاهی تهران بزرگ گفتگوی تصویر انجام دهند که می بینید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار مرتبط:

نخستین تصاویر از دستگیری سارقان خودروی بانک پاسارگاد / عکس خودروها پس از شلیک گلوله پلیس

جزئیات عملیات پلیسی در دستگیری سارقان خودروی حامل پول از زبان رئیس پلیس تهران+ فیلم و عکس

سارقان خودروی حمل پول بانک پاسارگاد در بزرگراه حقانی دستگیر شدند+ عکس

800 میلیون تومان از ماشین حمل پول بانک پاسارگاد به سرقت رفته است/دزدان روش ساده ای داشتند

دزدان ماشین حمل پول بانک پاسارگاد را با خود بردند/سرقت عجیبی که در بزرگراه حقانی رخ داد/این ماشین محافظ نداشت!

جزییات دزدیدن ماشین پول بانک پاسارگاد با900 میلیون تومان پول/طلاعات محرمانه چگونه لو رفت؟

جزییات سرقت هالیوودی ماشین پول بانک پاسارگاد/900 میلیون تومان پول فرسوده قابل استفاده در بازار به سرقت رفت/طراح این توطئه اطلاعات محرمانه را از کجا به دست آورده بود

 

 

 

 

 

 

 

کدخبر: 249064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟