کروکودیل باغ وحش را با سنگ کشتند +عکس

به نقل از فرانس پرس، تعدادی از بازدیدکنندگان باغ وحش بلوِدر شهر تونس با ضربات سنگ و قطعات بتنی یک کروکودیل نیل را به طرز وحشیانه ای و فقط برای تفریح کشتند.

دکتر آمور انیفر مسئول و دامپزشک باغ وحش بلوِدر که در وسط یک پارک در قلب شهر تونس واقع شده است، گفت: وحشتناک است. نمی توانید تصور کنید حیوانات این باغ وحش چه زجر و شکنجه Torture ای را از سوی برخی از بازدیدکنندگان متحمل می شوند.

وی افزود: این کروکودیل نیل به دلیل خونریزی داخلی جانش را از دست داد. تعدادی بازدیدکننده با ضربات سنگ حیوان را هدف قرار داده و اصابت دو سنگ بزرگ به یکی از چشمان خزنده موجب مرگ او شد.

چند ماه پیش، یک فک دچار همین سرنوشت شده بود و تعدادی بازدیدکننده برای تفریح و سرگرمی حیوان بی دفاع را با ضربات سنگ کشته بودند.

وزیر امور محلی و محیط زیست تونس روز جمعه 3 مارس اعلام کرد که این باغ وحش برای تعمیرات و تعبیه امکانات ایمنی برای حیوانات تا اطلاع ثانوی تعطیل می شود.

ریاض موخنر گفت: رفتار برخی از شهروندان بسیار شرم آور است. آنها انبوهی از زباله را به داخل محوطه نگهداری حیوانات پرتاب کرده و با سنگ شیرها و اسب های آبی را هدف قرار می دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

بهرام افتخاری / جام جم

 

 

کدخبر: 249455 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟