محمد اسماعیل سعیدی، عضو ناظر در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران است، اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران هیچ گونه آمادگی را در زمان وقوع حوادث Accidents گسترده ندارد.
وی با بیان اینکه اگر در همین لحظه گاز کشور قطع شود، این ستاد چه برنامه ای برای جبران آن دارد؟ افزود: حتی نانوایی ها هم از کار می‌افتند و این گونه با بی‌توجهی و سهل انگاری عده‌ای، تمامی کشور درگیر یک اتفاق می‌شوند.
نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو ادامه داد: ستاد مدیریت بحران در سال‌های گذشته به این علت تشکیل شد که تدابیر و برنامه‌های لازم در زمان وقوع حوادث را تدوین و تجهیزات مورد نیاز را تهیه کند اما متاسفانه با وقوع حادثه Incident پلاسکو شاهد ضعف این ستاد بودیم.
سعیدی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران نه تدابیر قابل ملاحظه و نه تجهیزات لازم را دارد، گفت: در بخش تجهیزات، همان دستگاه‌های ابتدایی از گذشته تاکنون وجود دارد که همچنان در بحث به روز شدن، از دنیا عقب هستیم که آتش سوزی در جنگل‌های کشور و نبود امکاناتی که بتوان نیروها را برای اطفا به کانون حریق رساند، گواه این سخن است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 253347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟