دزد ریزاندام در قم گیر افتاد+عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ احمد کرمی رییس پلیس Police آگاهی استان قم با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت Stealing مغازه در قم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قم قرار گرفت.
وی گفت: کارآگاهان با بررسی های دقیق در صحنه های سرقت خیلی زود توانستند متهم اصلی پرونده های دزدی theft را شناسایی کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: ماموران در این مرحله پی بردند که سارق حرفه ای به خاطر ریز اندام بودنش به راحتی از مسیر پنجره های کوچک، کانال کولر و از بین حفاظ درها به راحتی وارد مغازه ها شده و اقدام به سرقت پول، گوشی موبایل، تبلت و وسایل با ارزش کرده است.
وی ادامه داد: در ادامه تحقیقات مشص شد که سارق حرفه ای که اهل یکی از استان های غربی است پس از سرقت، گوشی ها را در اختیار برخی بستگان خود قرار داده که در این رابطه یکی دیگر از سارقان سابقه دار و حرفه ای مغازه و یک مالخر نیز شناسایی شدند.
سرهنگ کرمی گفت: با توجه به اینکه مالخر در یکی از استان های مرکزی کشور سکونت داشت مأموران با اخذ نیابت قضایی موفق به دستگیری مالخر این پرونده شده و در بررس از مخفیگاه وی تعدادی از گوشی های سرقتی به دست آمد.
سرهنگ کرمی افزود: بدین ترتیب با به دست آمدن این سرنخ ها سارق اصلی در زمان سرقت دستگیر شد و خیلی زود به 18 سرقت در استان قم اعتراف کرد.
وی ادامه داد: دزد The Thief ریزاندام در اعترافاتش ادعا کرد پس از رفاقت با یک جوان در استان قم برای اجرای نقشه های سرقت به این استان آمده است و با همدستی وی دست به دزدی زده است.
رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: با دستگیری همدست وی، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی استان تحویل شدند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 254801 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟