یک روز پس از سیزده بدر گزارش مرگ یک پیرزن در شهرستان دماوند اعلام شد اما شواهد حاکی از قتل این پیرزن دارد.

به گزارش رکنا، حسن ابراهیمی بسابی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند با توجه به وقوع یک فقره فوت مشکوک در دشت منطقه مشاء واقع در شهرستان دماوند اظهار کرد: صبح روز چهاردهم فروردین سال ۹۶، یک فقره مورد فوتی به دادسرای شهرستان دماوند اعلام شد که ظاهراً مشکوک به قتل Murder بوده است.
وی افزود: بنابراین این گزارش، مرگ مشکوک به قتل پیر زنی ۷۵ ساله که به‌تنهایی در دشت مشاء زندگی می‌کرد به دادستانی اعلام شد که عوامل، ضابطین و قاضی Judge کشیک ویژه قتل، با هماهنگی لازم بلافاصله در صحنه حاضر شدند و ظاهراً صحنه مرگ مشکوک به قتل، به جهت انحراف صحنه‌سازی شده بود.
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: در حال حاضر تحقیقات اولیه انجام شده است تا با انجام بررسی‌های لازم، به انگیزه وقوع قتل پی‌ببریم.
ابراهیمی بسابی تأکید کرد: باوجود به‌دست آمدن سرنخ‌هایی در این زمینه، لازم است تا تحقیقات بیشتری در این خصوص صورت گیرد تا واقعیت این امر روشن شود.
وی در ادامه گفت: جسد مقتول به پزشکی قانونی تحویل داده شد تا انگیزه و نحوه قتل مورد بررسی قرار گیرد؛ به‌این‌ترتیب نمی‌توان گفت که علت مرگ، خفگی و یا شکستگی جمجمه ناشی از اقدامات فیزیکی مانند بستن دست‌ها، کوبیدن سر به‌جای سخت و وارد آوردن صدمات جسمی جدی بوده است که این موارد نشانگر وقوع قتل عمد است.
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دماوند از شناسایی تعدادی مظنون در رابطه با این پرونده خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم تا با انجام بررسی‌های بیشتر، به‌زودی قاتل The Murderer این پرونده شناسایی شود.
ابراهیمی بسابی افزود: ممکن است که انگیزه مالی نیز در وقوع این قتل مؤثر باشد؛ اما به نظر می‌رسد که بحث سرقت Stealing به‌صورت انحرافی باشد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: انجام این قتل سازماندهی و حرفه‌ای نبوده است و جزء قتل‌های ابتدایی و ناشیانه است.
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دماوند گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته، در این ایام تعطیلات نوروز مورد قتلی به‌غیراز مورد اخیر اعلام‌نشده است و شهرستان دماوند از امنیت بالایی برخوردار است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 255367 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟