درگیری پلیس با قاچاقچیان و کشف نزدیک به 2 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان+عکس

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی با اعلام این خبر گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر Drugs با اقدامات فنی و اطلاعاتی پی بردند که یک باند بزرگ که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو، قصد جابه جایی مواد مخدر از شهرستان سروان و انتقال به استان های مرکزی کشور را دارند که خیلی زود این باند افیونی در جنوب سیستان و بلوچستان شناسایی شد. 
رییس پلیس Police سیستان وبلوچستان افزود: یگان های عملیاتی شهرستان های مهرستان، سروان و ایرانشهر، شب گذشته سه دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان را در محور های فرعی، شناسایی کردند و پس از ورود سوداگران مرگ به کمین پلیس، با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند. 
وی ادامه داد: پس از مدتی درگیری مسلحانه یگان های عملیاتی پلیس، موفق به توقیف 3 خودرو سبک حامل مواد مخدر و 3 متهم را که در این درگیری زخمی شده بودنهمراه یک قاچاقچی Smuggler سابقه دار دستگیر کردند و در بازرسی از خودروها، یک تن و 211 کیلو تریاک، 76 کیلو هروئین، 132 کیلو حشیش و یک سلاح کلاش و مهمات مربوطه را کشف کردند. 
سردار رحیمی با اشاره به اجرای یک عملیات موفق دیگر گفت: ماموران انتظامی شهرستان های خاش و زاهدان پس از شناسایی دوخودرو سبک حامل مواد مخدر در محور های فرعی، در بازرسی آنها 334 کیلو تریاک و 62 کیلو حشیش را کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 255695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟