به گزارش رکنا، برابر اعلام یکی از شهروندان به پلیس 110 در خصوص سرقت Stealing طلاجات در شهرک بعثت اردبیل، بلافاصله اکیپ انتظامی در محل حاضر شد. 
در این حال خانمی با مراجعه به مامور انتظامی اظهار کرد: در حال طی مسیر بودم که یک خودرو پرشیا مشکی به رانندگی فردی حدودأ 27 ساله جلوی بنده نگه داشت و گفت مقداری البسه دارم و جهت کمک به نیازمند تحویل شما می دهم تا به مسجد بدهید. همچنین گفت که می خواهم برای همسرم طلا بخرم، شما طلاهای خود را به من نشان بدهید تا شکل و شماره آن ها را نگاه کنم. 
مالباخته ادامه داد: بعد از نگاه کردن به طلاجات، آن ها را داخل نایلون که زیر آن پاره بود انداخته و با لباس های کهنه تحویل من داد. وقتی به خانه رسیدم مشاهده کردم که طلاها نیست و توسط راننده خودرو به سرقت رفته است. 
طبق اعلام این شهروند ارزش تقریبی طلاجات 20 میلیون تومان است. پلیس اردبیل ضمن ارجاع موضوع به کارآگاهان آگاهی اردبیل برای شناسایی و دستگیری متهم و بازگرداندن اموال مسروقه، به شهروندان عزیز توصیه کرد: هیچ وقت فریب افراد غریبه ای را نخورید که ممکن است با وانمود کردن به کمک به مستمندان، جمع کردن صندوق های صدقات از خانه ها و مغازه ها کارت شناسایی مأمور را رویت نمایید، دادن خوراکی به مغازه داران تحت عناوین نذری و... با هدف بیهوش کردن و سرقت اموال، مراجعه به درب خانه ها و درخواست ورود به منظور استفاده از سرویس بهداشتی و... به شما مراجعه کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 256432 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟