پسر موقشنگ سیدخندان چه رازی داشت؟ + عکس

به گزارش رکنا، رئیس کلانتری 120 سید خندان در تشریح این خبر گفت: در پی تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که فردی که به عنوان کارگر در یکی از تعمیرگاه های سطح حوزه مشغول به کار است، مرتکب سرقت Stealing شده و تعدادی لوازم داخل خودرو را در محل کار (تعمیرگاه) خود نگهداری می کنند و رفت و آمد های  مشکوکی دارد. براین اساس تیمی از مأموران انتظامی جهت بررسی موضوع و انجام تحقیقات مفصل تر به محل اعزام که طی بررسی های غیر محسوس انجام شده مشخص شد فردی که در تعمیرگاه به عنوان کارگر مدتی است مشغول به کار است، تعدادی لوازم و قطعات خودرو کارکرده را در تعمیرگاه بدون اجازه صاحب تعمیرگاه نگهداری و به افراد ناشناس این قطعات مستعمل را می فروشد. 
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و در ادامه این امر بازرسی از محل و دستگیری متهم صادر شد که تیمی از عوامل کلانتری به محل تعمیرگاه اعزام که مشاهده می کنند کارگر تعمیرگاه به همراه فردی که مدعی بود از دوستان کارگر است در محل حضور دارند و در بازرسی از محل، تعدادی وسایل داخل خودرو از قبیل چهار کامپیوتر، یک رادیاتور، یک بالابر، یک فن خودرو کشف و ضبط شد. 
وی افزود: کارگر تعمیرگاه در اعترافات خود مدعی شد که این اموال را از میدان شوش به طور غیر اصولی خریداری کرده و به این محل انتقال داده است. بر این اساس جهت بررسی موضوع متهمان به همراه اموال مکشوفه به کلانتری انتقال و پرونده ای در این خصوص تشکیل و تحویل مقام قضائی شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

مدال قهرمانی کامیابی نیا را دزدیدند!

ماجرای درگیر شدن پدر هادی نوروزی در اتاق گزارشگران فوتبال

تصاویر کودک ۱.۵ ساله نجات یافته از چنگال گرگ

 

کدخبر: 258584 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟