پرسه زنی های شبانه 3 مرد مرموز در محدوده پل ری / ورود پلیس به خانه آن ها همه چیز را لو داد + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ امیرهوشنگ امیری رئیس کلانتری 113 بازار Store در تشریح این خبر گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی مأموران مشخص شد که تعدادی افراد در محدوده پل Bridge ری، با سکونت در خانه ای و تردد شبانه، اقدام به سرقت Stealing می کنند و اموال سرقتی را در مخفیگاه خود نگهداری می کنند. 
این مقام انتظامی افزود: بر این اساس برای بررسی مفصل تر تیمی از مأموران کلانتری به آن محل اعزام و به طور نا محسوس تحقیقات لازم را انجام دادند که حضور سارقان در محل و وجود اموال مسروقه محرز شد. 
وی در ادامه بیان کرد: به دنبال این تحقیقات پرونده ای در این خصوص تشکیل و با دستور قضائی به منظور دستگیری سارقان تیمی از عوامل انتظامی، به محل تجمع سارقان اعزام شدند. 
امیری خاطرنشان کرد: عوامل کلانتری در نزدیکی مخفیگاه سارقان، یکی از سارقان را که راکب موتورسیکلت سرقتی بود؛ شناسایی و طی یک عملیات ضربتی بازداشت شد و برای دستگیری سایر همدستان وی، وارد مخفیگاه شده و دو سارق دیگر که در محل حضور داشتند را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند. 
امیری در پایان گفت: یک موتور سیکلت سرقتی دیگر نیز در داخل خانه کشف شد و در بازرسی از مخفیگاه سارقان اموال سرقتی دیگری شامل: ضبط وپنل خودرو، جفت باند، زاپاس خودرو، توپ پارچه مبلی، دوربین مداربسته، چرخ خیاطی، سنگ فلز رومیزی، فرش، ساعت ایستاده بزرگ، اسکیت، اسپر اشک آور و سلاح سرد، رادیوتور برقی، سه پای دوربین، رنگ نقاشی کشف شد. متهمان به همراه اموال مسروقه کشف شده تحویل مرجع قضائی شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 259921 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟