کار زشت زوج جوان نیشابوری با دختران خردسال+ عکس

سرهنگ " حسین بیات مختاری " فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت Stealing گوشواره های دختر بچه سه ساله اش در محدوده شهرک قدس توسط یک زن جوان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود : همزمان با بررسی این سرقت توسط ماموران تجسس کلانتری 13 قدس گزارش های متعدد دیگری از سرقت طلاهای دختران خردسال در محدوده های شهرک های شمالی شهرستان توسط شهروندان به مرکز 110 اعلام شد.

سرهنگ بیات مختاری خاطر نشان کرد : به دلیل حساسیت و ایجاد جو نگرانی در بین شهروندان، تیم های گشت نامحسوس افزایش یافت و بررسی فنی جغرافیای زمانی و مکانی وقوع سرقت ها در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی نیشابور ادامه داد: تیم های تجسس کلانتری 13 قدس در ادامه تحقیقات پلیسی خود متوجه شدند تمامی سرقت ها توسط یک زن و مرد جوان با یک دستگاه موتورسیکلت در خیابان ها و میدان های فرعی و اکثراحدود ساعت 11 ظهر زمانی که دختران خردسال در حال بازی بودند اتفاق افتاده است.

وی افزود: با بدست آمدن این سرنخ ها یکی از تیم های گشت نامحسوس ، حین گشت زنی در محدوده خیابان های فرعی شهرک بسیج به راکب یک دستگاه موتورسیکلت که با مشاهده ماموران قصد فرار Escape داشت مظنون شده و پس از تعقیب و گریز او و ترک نشین آن را دستگیر کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: متهمان که زوج جوانی بودند در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 16 فقره سرقت طلا (گوشواره ،النگو و..) از دختران خردسال سنین سه و 6 سال به ارزش تقریبی 80 میلیون ریال اعتراف و اظهار داشتند طلاهای سرقتی را به یک طلافروش در یکی از شهرهای مجاور می فروختند.

سرهنگ بیات مختاری با اشاره به اینکه تحقیقات برای دستگیری مالخر اموال مسروقه نیز ادامه دارد خاطرنشان کرد: متهمان پس از بازسازی صحنه و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اعزام شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

اگر همسرم لباس‌ بهرام را می دید د بی‌شک همه چیز لو می‌رفت / لباس‌ها را در زیرزمین مخفی کردم و ...

مریم برای من بود و نمی توانستم او را در کنار شوهرش ببینم / آن روز در خانه من خوشگذروندیم و بعد ...

شب بیدار شدم در اتاق دیگر سرو صدایی می آمد و نادر.../راز شوم این زن و دو مرد چه بود؟+عکس

پایان شوم ارتباط شیطانی پسر مشهدی با دختر روستایی

دختر بازیگر به خلوتگاه کارگردان معروف در شمال تهران رفت و ... / بیهوشم کرد و ...

بلایی که زن 40 ساله داخل BMW بر سر راننده جوان آورد / این زن بیهوش شد تا اینکه ...

ارتباط شیطانی زن شوهردار با میوه فروش 62 ساله لو رفت / در آخرین قرار شوم چه گذشت؟

شایان شبانه به من زنگ زد و گفت کار شوهرم تمام شد و ...

 

 

کدخبر: 260106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟