به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 23:44 دقیقه جمعه 8 اردیبهشت ماه امسال زن جوانی که هدف یک سناریوی اسیدپاشی قرار گرفته بود به بیمارستان ولی عصر جغتای منتقل شد.
با توجه به حساس بودن ماجرا سناریوی اسیدپاشی به ماموران پلیس Police مخابره شد و خیلی زود تیمی از ماموران برای تحقیقات ویژه در محل حاضر شدند.
زن جوان که در خانه پدری اش هدف اسیدپاشی قرار گرفته بود پس از اقدامات ابتدایی پزشکان به ماموران گفت: 7 سال قبل با شوهرم ازدواج کردم و صاحب یک فرزند هستم و پس از ازدواج در تهران سکونت داشتیم تا اینکه از 15 روز قبل به خاطر اعتیاد شوهرم با هم اختلاف پیدا کردیم و به همین دلیل به خانه پدرم در شهرستان جغتای آمدم.
وی افزود: شب حادثه Incident همسرم برای دیدن من به خانه پدری ام آمده بود که دوباره به خاطر مسئله طلاق با هم جر و بحث کردیم که همسرم از اتاق خارج شد و پس از لحظاتی با پارچی که در دست داشت به سمت اتاق آمد.
این زن ادعا کرد که همسرم در گذشته مرا تهدید به اسید پاشی کرده بود و زمانیکه او را با پارچی که در دست داشت دیدم احتمال دادم که می خواهد اسید پاشی کند ، به سمت در رفتم تا در اتاق را ببندم که در این لحظه همسرم روی من اسید ریخت.
سردار امیری مقدم رییس پلیس خراسان رضوی با اعلام این خبر به رکنا گفت: زن جوان از ناحیه گردن به پایین هدف اسیدپاشی قرار گرفته است و تحقیقات برای چگونگی این حادثه اسیدپاشی و دستگیری شوهر این زن در دستور کار ماموران قرار گرفته است.
وی افزود: نا آگاهی از حل مسئله و ضعف در مهارت های اساسی زندگی باعث شده اختلافات این زوج بیشتر شود، لذا خانواده ها باید هوشیار باشند تا در مواجهه اختلافات خانوادگی از مشاوران خانوادگی کمک بگیرند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 260992 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟