فرار قاتل ایرانی از زندان مخوف ترکیه / مرا به جرم بمب گذاری در این کشور گرفته بودند+عکس

ظهر 31مرداد‌ماه 95گزارش یک درگیری مرگبار در جنوب شرق تهران به تیم جنایی مخابره شد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که مقتول به همراه 2نفر از دوستانش سوار بر خودروی 206 حوالی پارک بی‌سیم بوده که چند نفر سد راه او شدند. افراد شرور مشروبات الکلی مصرف کرده و حالت عادی نداشتند. آنها شروع به فحاشی به مقتول و دوستانش کرده و پس از آن 2نفر از آنها چاقویی به سمت مقتول پرتاب کردند.

ضربات چاقوی 2پسرجوان باعث مرگ سرنشین 26ساله خودروی 206 شد و پس از آن راننده پایش را روی پدال گاز گذاشت که هنگام حرکت با یکی از افراد شرکت‌کننده در نزاع برخورد کرد و باعث زخمی شدن وی شد. به‌دنبال این حادثه Incident 4نفر از افرادی که در نزاع شرکت داشتند دستگیر شدند اما عاملان اصلی جنایت به نام‌های محمدرضا و حمید موفق به فرار Escape شدند. در تحقیقات صورت‌گرفته از متهمان دستگیر شده مشخص شد که آنها مقتول را با شخص دیگری اشتباه گرفته‌اند.

آنها مدعی شدند که شب حادثه مشروبات الکلی مصرف کرده بودند و چون با پسری جوان اختلاف داشتند با دیدن خودروی 206به اشتباه تصور کردند که یکی از سرنشینان آن همان پسری است که با او اختلاف قدیمی دارند و دچار خصومت شده‌اند.

در تعقیب عاملان اصلی جنایت

کارآگاهان جنایی راهی مخفیگاه 2متهم اصلی پرونده شدند اما آنها هیچ ردی از خود به جا نگذاشته بودند. حال آنکه قاضی آرش سیفی بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران مجوز انتشار تصاویر آنها در روزنامه را صادر کرد اما نتیجه‌ای حاصل نشد و در چنین شرایطی فرضیه فرار متهمان به خارج از کشور‌ قوت گرفت.

پایان 9‌ماه فرار

درحالی‌که تحقیقات همچنان در این پرونده ادامه داشت، 3روز قبل محمد رضا یکی از عاملان اصلی این جنایت که پس از قتل Murder فراری شده بود به اداره آگاهی تهران رفت و خودش را معرفی کرد. او دیروز برای انجام تحقیق به دادسرای امور جنایی تهران منتقل و مدعی شد که بی‌گناه است.

وی گفت: اگرچه روزحادثه همراه من چاقو بود اما من ضربه‌ای به مقتول نزدم و حتی خودم هم در این حادثه زخمی شدم. باور کنید قتل را حمید انجام داد و من فکر می‌کنم دوربین‌های مداربسته‌ای که در آن محدوده بوده این صحنه را ثبت کرده باشند. این متهم 20ساله ادامه داد:آن شب مشروبات الکلی مصرف کرده بودیم وبا دوستانم به خیابان رفتیم تا چرخی بزنیم. ناگهان حمید خودروی مقتول را دید و گفت این همان شخصی است که با او اختلاف قدیمی داشته است.

من اصلا نمی‌دانستم از چه‌کسی حرف می‌زد و چه اختلافی با او داشت. ناگهان جلوی خودروی مقتول پیچید و درگیری شروع شد. حمید 2چاقو همراه داشت، در این درگیری مقتول مرا از ناحیه دست زخمی کرد که بعد دیدم حمید 2چاقویش را به سمت مقتول پرتاب کرد. باورکنید چاقوی من در دستم بود، اصلا آن را به سمت مقتول پرتاب نکردم. وی درخصوص چند ماهی که فراری بود گفت: پس از قتل خیلی ترسیده بودم، حمید می‌گفت یا اعدام execution می‌شوی یا به جرم Crime معاونت در درگیری مرگبار باید 15سال در زندان Prison بمانی. اینهارا که شنیدم ترسیدم.

برای همین از پدر و دایی‌ام پول گرفتم و قاچاقی همراه حمید به ترکیه رفتم به این امید که از زندانی شدن فرار کرده‌ام اما نمی‌دانستم سرنوشت شومی در انتظارم است. مدتی بعد در ترکیه بمبگذاری شد و از بخت بد، من و حمید چون غیرقانونی به ترکیه رفته بودیم به جرم دست داشتن در این حمله دستگیرشدیم.

هرچه به آنها می‌گفتیم بی‌گناه هستیم هیچ‌کس حرفمان را باور نمی‌کرد تا اینکه یکی از زندانیان که حکم آزادی‌اش آمده بود و مسلط به زبان فارسی بود به ما آموزش داد تا با طناب به‌صورت نمایشی دست به‌خودکشی بزنیم تا ما را به بیمارستان ببرند و بتوانیم فرار کنیم. با اجرای این نمایش نقشه‌مان گرفت و موفق به فرار شدیم. اگرچه شنیدیم که نامه دیپورت ما به ایران را نوشته بودند.

وی گفت: دیگر از آن وضعیت سخت خسته شدم و با خود گفتم زندانی شدن در خاک ایران را به جان می‌خرم و به کشورم برمی‌گردم. به گزارش همشهری، این متهم با قرار قانونی و به اتهام قتل عمد و مشارکت در نزاع دسته جمعی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

درخواست دادستان تهران برای قطع دست مربی کشتی

دوستم در مورد زن صیغه ای من حرف های کثیف زد و من ... / اعظم معشوقه دوران نوجوانی ام بود و ...

نقشه شوم مادر و دختر برای عروس کرمانی شان / راز 21 ساله لو رفت!

فیلم برداری زن محجبه ازاقدام بی شرمانه به وی در یک سوپرمارکت آمریکایی+فیلم

ناموسم در خانه تنهاست رفت و آمد مجردی را بس کن! / او راست می گفت ولی نمی دانست من و آرش ...

راز قتل زنان جوان مو مشکی توسط مرد عاشق پیشه+ عکس

قاتل دختر زیبای مشهد ادعای جدید کرد+عکس متهم در محل قتل

شکنجه های شیطانی 4 زن در جاده شوش - اهواز / این مرد خفاش شب جاده ها نامیده شد!

راز جسد نیمه متلاشی شده یک دختر در کمد اتاق پسر جوان

کشف جسد بازرس تنکابن در صندوق عقب خودرواش

ارسال فیلم شکنجه هولناک دختر برای مادرش

این زن و شوهر 48 ساعت در خودروی روشن کنار خیابان خواب بودند تا اینکه ...+ عکس

عشق پنهانی زن شوهردار 10 ماه پس ناپدید شدن مرد لو رفت + عکس

خودکشی عجیب مرد جوان در سورک مازندران / این مرد برای خودکشی روی موتور رفت و ...+ عکس

آن شب شوم به تنهایی خانه خواهر زنم بودم که ...+ عکس

متهم دستگیر شده تیم هسته‌ای فردا در دادگاه انقلاب محاکمه خواهد شد

حادثه جدی هسته‌ای در آمریکا / صدها کارگر در فروریختن تونل یک مرکز اتمی در مدفون شدند

مزاحمت های الهام و خواسته های عجیب او از من قاتل ساخت + عکس

جن ها به روستایی در آذربایجان حمله کردند/همه وحشت زده اند

مشکل خروج زهرا نعمتی از کشور حل شد

پیشنهاد شرم آور یک زندانی به سرباز زندان +عکس

 

کدخبر: 263460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟