به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان (عج) با اعلام خبر دستگیری عوامل تیراندازی تروریستی که منجر به شهادت دو تن از پرسنل  نیروی انتظامی در استان خوزستان شد گفت: با تحقیق عناصر اطلاعاتی سپاه در استان خوزستان در صبح امروز 26 اردیبهشت ماه موفق شدیم که این گروه تروریستی وابسته را، که در حال خروج از کشور بود را شناسایی ودستگیرکنیم.

وی ادامه داد: طی یک درگیری موفق به دستگیری این تیم تروریستی شدیم که این اقدام نشان از اشرافیت نیروهای اطلاعاتی در استان خوزستان دارد که هم اقدامات دشمن را با اشراف کامل تعقیب می کنند و این هدیه ای است به مردم استان خوزستان به خانواده شهدا در واقع مظلومانه توسط عوامل تروریستی وابسته به ضد انقلاب خارج از کشور انجام شد این هدیه را به شهدا و مقام معظم رهبری تقدیم می کنیم انشاالله این عوامل هر چه زودتر توسط مقام قضایی به سزای اعمالشان خواهند رسید.

سردار شاهوار پور در ادامه افزود: نفراتی که دستگیر شدند یک فایل صوتی را در فضای مجازی پخش کردند و امکاناتی که در اختیارشون بود،  توسط عناصر اطلاعاتی کشف و ظبط شده است.

25 اردیبهشت ماه، در پی حمله مسلحانه و تیراندازی از سوی افراد ناشناس دو تن از مأموران کلانتری 22 اهواز به شهادت رسیدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

راز قتل زن 47 ساله در تهران/ او به حمام پناه برد و...

مرگ مرموز فیروزه در خانه افشین و کامران 2 پسر تهرانی

دختر 13 ساله را با موتور به خلوتگاه شیطانی بردند و 2 نفری...

بلای وحشتناکی که بر سر مادر و دختر تنها آمد / آن مرد زنگ خانه را زد و...

وقتی به خانه ستاره رفتم او نبود و شوهرش مرا به خانه دعوت کرد و ...

وحشتناک ترین مرگ در پایتخت / مرد جوان پس از سقوط از ساختمان 5 طبقه روی حفاظ ها افتاد + عکس 14+

آدم ربایی پس از باختن 50 میلیون تومان در قمار+ عکس

 

 


 

 

 

کدخبر: 265349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟