به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، در نخستین ساعت بامداد چهارشنبه – 3 خرداد – ماموران کلانتری 12 شهرستان روستای قلعه نو بوری آباد شهرستان تربت حیدریه در جریان حمله خونین مرد موتور سواری به یک مرد 33 در خانه اش قرار گرفتند.
خیلی زود تیم های امدادی و پلیس Police در خانه روستایی حاضر شده و مرد زخمی را که هدف 88 ضربه چاقو قرار گرفته بود به بیمارستان منتقل کردند اما این مرد به خاطر شدت ضربات چاقو و خونریزی زیاد روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.
بدین ترتیب تحقیقات فنی برای دستگیری عامل این جنایت Crime بامدادی آغاز شد و ماموران در گام نخست پی بردند که جوان 266 ساله ای ابتدا سوار بر موتور در جلوی خانه قربانی جنایت توقف کرده و سپس با حمله خشمگین به سمت مرد 33 ساله وی را هدف ضربات چاقوی مرگباری قرار داده  و در ادامه سوار بر موتور پا به فرار Escape گذاشته است.
سرهنگ اکبر آقا بیگی رییس پلیس تربت حیدریه با اعلام این خبر به رکنا گفت: ماموران پلیس آگاهی تربت حیدریه با در جریان قرار گرفتن این جنایت برای دستگیری قاتل The Murderer جوان وارد عمل شده و تجسس های فنی را آغاز کردند.
وی افزود: ماموران کلانتری 12 و پلیس آگاهی با اقدامات فنی در کمتر از 2 ساعت موفق به شناسایی عامل جنایت شده و وی را زمانیکه در خیابان ها با پای پیاده قدم می زد دستگیر کردند.
سرهنگ آریالا بیگی ادامه داد: متهم در بازجویی ها اختلاف قدیمی با قربانی جنایت را انگیزه قتل Murder اعلام کرده است.
بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تربت حیدریه قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 266949 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟