ناگفته های سارا و کیارش که با پیشنهاد کثیف زیور به دردسر افتادند+ عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، اسفند ماه سال 94 بود که زن جوانی مأموران پلیس را از سرقت Stealing خودرو‌اش در آزاد راه تهران – کرج باخبر کرد. آن زن در حالی‌که به شدت ترسیده بود و گریه می‌کرد به مأموران گفت: در حال رانندگی بودم که یک خودروی پژوی عبوری با ماشینم تصادف Crash کرد.  شدت تصادف جزئی بود، به همین دلیل اهمیت ندادم و به مسیرم ادامه داد. از آ‌ینه که پشت سر را نگاه کردم، دیدم که همان خودروی پژو پشت سرم در حال حرکت است. کمی جلوتر او فاصله‌اش را کمتر و دوباره با من تصادف کرد. من هم توقف کردم. سرنشینان آن خودرو دو زن و یک پسر بودند. آنها هم توقف کردند و پیاده شدند. ناگهان به من حمله کردند و با تهدید دست و پاهایم را بستند و خودروام را سرقت کردند.
با مشخصاتی که زن جوان در اختیار پلیس گذاشت، طرح مهار در آزاد‌راه اجرا شد و مأموران پلیس موفق شدند خودروی سرقتی را شناسایی و متوقف کنند. مأموران دختر و پسر جوان را بازداشت کردند، اما سومین نفر که زنی میانسال بود، موفق به فرار Escape شد.
سارا و کیارش با اعتراف به جرمشان گفتند: یک ماه قبل به پیشنهاد زنی به نام زیور باند سرقت تشکیل دادیم. قرار شد ما دو نفر خودرو سرقت کنیم و زیور هم با همدستی مردی دیگر با جعل سند خودروها را بفروشد و پول آن را بین خودمان تقسیم کنیم. سارا در شرح یکی از سرقت‌ها گفت: یک روز به بهانه رفتن به بیمارستان همراه کیارش و زیور، خودرو را دربست کرایه کردیم. در ادامه مسیر گفتم حالم بد است. راننده به بهانه خریدن آب‌معدنی پیاده شد و ما ماشین او را سرقت کردیم. سارا در شرح آخرین سرقت‌شان هم گفت: امروز صبح برای انجام کاری به کرج می‌رفتیم که در راه متوجه خودروی پرشیایی شدیم که راننده‌اش یک زن بود. زیور پیشنهاد داد که خودروی آن زن را سرقت کنیم که قبول کردیم.
بعد با یک تصاددف ساختگی او را مجبور به توقف کردیم و ماشینش را سرقت کردیم، اما فکر نمی‌کردیم که به زودی دستگیر می‌شویم. بعد از اعتراف‌های دو متهم به سرقت خودروها، کارآگاهان پلیس موفق شدند رضا، مردی را که در جعل سندهای خودرو نقش داشت، بازداشت کنند. او وقتی مورد تحقیق قرار گرفت، اعتراف کرد که با اعضای باند همدست بوده است. در حالی که تلاش‌ها برای بازداشت زیور ناکام مانده است، کیارش 21 ساله و سارا 19 ساله به اتهام سرقت خودرو و رضا 30 ساله به اتهام جعل اسناد روانه زندان Prison شدند. 
پرونده بعد از کامل شدن تحقیقات به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسیدگی به پرونده به ریاست قاضی اصغرزاده و مستشار توکلی سه متهم پای میز محاکمه قرار گرفتند. در ابتدای جلسه بعد از قرائت کیفرخواست شاکیان در جایگاه حاضر شدند و شکایت خود را مطرح کردند. در ادامه سارا در جایگاه قرار گرفت و گفت: سال‌ها بود که پدر و مادرم از هم جدا شده بودند و با مادربزرگم زندگی می‌کردم. یک روز در خیابان با آرش آشنا شدم و ماجرای زندگی‌ام را برایش شرح دادم. بعد از آن رابطه ما ادامه داشت تا اینکه گفت با زنی به نام زیور آشنا شده‌است که می‌تواند ما را پولدار کند.
وقتی به سراغ زیور رفتیم، او پیشنهاد تشکیل باند سرقت را مطرح کرد. من موافق این کار نبودم، اما به خاطر علاقه به آرش و مشکلاتی که داشتم، مجبور شدم قبول کنم، اما پشیمانم و اشتباه کردم. سپس آرش در جایگاه قرار گرفت و اتهامش را قبول کرد. او گفت: ما گرفتار نقشه زیور شدیم که حالا خودش متواری است. سومین عضو باند هم در خصوص جعل اسناد گفت: تا حالا این‌کار را انجام نداده بودم و برای بار اول می‌خواستم تجربه کنم که ناموفق بود. از شاکی و دادگاه طلب بخشش دارم. 
در آخر هیئت قضایی وارد شور شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

مردی در چالوس زنش را در یک صحنه ناموسی کشت!

مهران خواستگارم بود ولی یک شب مرا دزدید و ... / نمی دانم چرا آن کار زشت را با نسترن کردم!+ عکس

پشت شمشادهای پارک با دو دوستش کمین کرده بودند و ... / جوان شیطان صفت در چند قدمی اعدام توبه نامه نوشت و ... + عکس

خواهر زن مطلقه ام روح زندگی من و زنم را دزدید!

فرهاد مرا در یکی از خیابان های خلوت برد و با تهدید کاری با من کرد که از گفتنش شرم دارم!

ماجرای فوق العاده عجیب یک قاتل که صبح دیروز در کرج اعدام شد

2 قاتل در زندان مشهد اعدام شدند + جزئیات

14 مرد سست اراده 30 میلیون تومان دادند تا آرزوی خانم را ببینند اما ...

نقشه کثیف و بی رحمانه پزشک قلابی برای دختر کرمانی

راز شوم نوعروس خشم نامزد سابق را برانگیخت

دامادی که قبل از ازدواج اجباری دختر جوان را باردار کرده بود!

رفتار کثیف جوانی که جاسوسی زن شوهردار را می کرد!

پیراهن صورتی دستگیر شد! + عکس

بلای وحشتناکی که 4 جوان روستایی در بیابان بر سر دختر دانشجو آوردند

مرد وحشی پس از آزار دختر دانش آموز به پیرزن 80 ساله هم رحم نکرد و ...+ عکس

عاشق دختر پرورشگاهی شدم اما ... / گفتگو با پسر یک کارخانه دار تهرانی که پس از ورشکستگی خودسوزی کرد + فیلم و عکس

مرگ تلخ کودک 3 ساله کرمانی با نیش عقرب

داماد را دزدیدند تا مهریه عروس خانم را بگیرند اما ...+عکس

 

کدخبر: 267089 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟