راز قتل زن 23 ساله در تازه آباد چالوس / پیدا شدن ساعت مردانه در کیف زن آغاز درگیری خونین بود

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، شب چهارشنبه هفته گذشته مردی در روستای تازه آباد چالوس زن خود را کشت.
در پی تماس های مردمی با گروه حوادث پایگاه خبری رکنا، مبنی بر پیگیری صحت و سقم راز این جنایت، خبرنگار گروه حوادث رکنا به پیگیری ماجرا پرداخت.

قتل در چالوس
خداپرست، دهیار تازه آباد در گفت وگو با خبرنگار گروه حوادث رکنا بیان کرد: قاتل The Murderer و مقتول از چندی پیش با یکدیگر اختلافات شدیدی داشتند.
وی اضافه کرد:  روز حادثه Incident مقتول که با شوهرش اختلاف پیدا کرده بود به حالت قهر به خانه خاله اش رفته بود، و مدتی بعد شوهر این زن به سراغ او رفته و پس از گفت و گو او را راضی می کند تا به خانه بازگردند.
دهیار تازه آباد تصریح کرد: شنیده ام  که این دو هنگام بازگشت قاتل پس از بازرسی کیف همسر خود متوجه وجود یک ساعت مچی مردانه که به او تعلق نداشت می شود و این آغاز یک درگیری دیگر است .

خداپرست خاطرنشان کرد: درگیری میان زن و شوهر بالا می گیرد و پس از اینکه به خانه خود در مسکن مهر تازه آباد می رسند آنان فرزند خود را به خانه همسایه می سپارند و خودشان به خانه می روند.
دهیار تازه آباد در پایان تشریح کرد: سپس قاتل با روسری همسر خود را خفه کرد و بعد با چاقو به جانش افتاد و او را به طرز دلخراشی به قتل رساند. البته پلیس در حال انجام تحقیقات است و حرفهای گفته شده بین روستائیان قابل استناد نیست و ما منتظر پایان تحقیات پلیس هستیم.

گزارشات و شواهد ابتدایی نشان از ردپای خیانت Cheat در این قتل Murder داشت که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

از طرفی سرهنگ عبدالله منتظری، رئیس پلیس Police شهرستان چالوس نیز با تایید این خبر گفت: ماموران در مراجعه به محل با جسد زنی 23 ساله که چند روز گذشته مفقودی وی به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شده بود مواجه شدند و در ادامه بررسی از صحنه جرم Crime همسر مقتول به عنوان مظنون دستگیر و تحت بازجویی های فنی و پلیسی قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 267784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟