قتل در فاضلاب شهری که پاتوق کثیف معتادان بود

به گزارش گروه حوادث رکنا، شامگاه دوازدهم بهمن 93 جنازه یک مرد ناشناس در حفره فاضلاب در اتوبان شهید یاسینی پیدا شد. شواهد نشان می داد جنازه متعلق به یک مرد معتاد Addicted و بی خانمان به نام علی است که خفه شده و در پاتوق معتادان رها شده است.

پلیس به بررسی پرداخت و دریافت موبایل وی سرقت Stealing شده است. به این ترتیب پلیس Police به ردیابی موبایل دزدی theft پرداخت و یک مجرم سابقه دار به نام کریم را بازداشت کرد. این مرد به قتل Murder اعتراف کرد و گفت دوستش نیز در این ماجرا مقتول را کتک زده است. دو متهم دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی بوئینی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه پدر و مادر علی روبه روی قضات دادگاه ایستادند و گفتند: چون پسرمان معتاد شده بود او را طرد کرده بودیم .او با معتادان در رفت و آمد بود اما راضی به مرگش نبودیم. به همین خاطر برای قاتل The Murderer او قصاص می خواهیم. سپس کریم به دفاع پرداخت و گفت: به شیشه معتاد بودم. من و دوستانم برای مصرف مواد گاهی اوقات به حفره فاضلاب می رفتیم. آنجا مشغول مصرف مواد بودیم که علی سر رسید. او می خواست در کشیدن شیشه با ما شریک شود که با او درگیر شدم. او فحاشی کرد و می خواست با پایپ به صورت دوستم بزند که کاپشن او را روی صورتش کشیدم و دست و پایش را با یک پیراهن کهنه بستم. من او را رها کردم اما بعدا فهمیدم به خاطر خفگی جان سپرده است. من واقعا قصد کشتن Killing او را نداشتم و برای اینکه سایر معتادان را بترسانم چنین بلایی سر آوردم.من گوشی موبایل او را هم سرقت کردم و از همین طریق بازداشت شدم.

متهم ردیف دوم نیز به دفاع پرداخت و گفت: من فقط چند سیلی به صورت مقتول زدم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و کریم را به قصاص محکوم کرد. همدست وی نیز به زندان Prison محکوم شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 274833 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟