نقشه وحشتناک دی جی زالو برای دختر جوان در مشهد / او مرا به بیابان برد و ...+ عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، رئیس پلیس Police آگاهی خراسان رضوی روز گذشته در گفت وگویی گفت: همزمان با انتشار اخباری از پرونده معروف به «خرچنگ‌های سیاه»، دختر جوانی که طعمه یک فرد «شیطان صفت » شده بود برای شناسایی متهمان به اداره جنایی  پلیس آگاهی خراسان رضوی مراجعه کرد و پرده از اعمال شیطانی جوان ناشناسی برداشت که او را به بیابان‌های اطراف جاده مشهد – چناران کشانده و با تهدید به مرگ مورد آزار قرار داده بود.
سرهنگ کارآگاه حمید رزمخواه افزود: این دختر که احتمال می‌داد جوان پژو سوار ناشناس یکی از متهمان پرونده خرچنگ‌های سیاه باشد با استفاده از شگردهای پلیسی با آنان رو در رو شد ولی در نهایت عنوان کرد که افراد دستگیر شده (خرچنگ‌های سیاه) را نمی‌شناسد و کسی که به او تعرض کرده قیافه دیگری داشت. این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با این وجود و با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا، گروه دیگری از کارآگاهان زبده اداره جنایی به بررسی این موضوع پرداختند و تحقیقات گسترده‌ای را در این باره آغاز کردند چرا که احتمال می‌رفت دختران و یا زنان دیگری نیز طعمه این فرد شیطان Evil صفت شوند. سرهنگ رزمخواه به بخشی از اظهارات دختر 24 ساله اشاره کرد و گفت: شاکی پرونده به آشنایی خود با جوان مذکور در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: «آن جوان ناشناس با طرح نقشه‌ای فریبنده در یکی از شبکه‌های اجتماعی، شماره تلفن مرا به دست آورد و درحالی که خودش را ساکن تهران و «دی جی» معرفی می‌کرد قصد داشت مرا به مجلس پارتی بکشاند که مدعی بود یکی از افراد سرشناس برگزار کرده و او «دی جی» این میهمانی است.
ولی من از رفتن به پارتی مورد ادعای او خودداری کردم تا این که دوباره بامن تماس گرفت و گفت: حالا که از تهران تا مشهد آمده ام، می‌خواهم هدیه‌ای به تو بدهم! من باز هم نخواستم به محل قرار بروم ولی او همچون یک «زالو» سماجت می‌کرد تا این که بالاخره کنجکاو شدم و اوایل شب به محل قرار با او در یکی از خیابان‌های شلوغ شهر رفتم.آن جوان ناشناس با یک دستگاه پژو 206 مقابلم توقف کرد و از من خواست سوار شوم. من هم تنها به خاطر یک کنجکاوی ساده سوار خودروی او شدم اما وقتی دیدم در حال خروج از شهر به طرف جاده چناران است از اوخواستم که مرا پیاده کند ولی او گفت: قصد دارد بخشی از لوازم صوتی را که مربوط به کارش است از فروشگاهی در همین نزدیکی بردارد و باهم بازگردیم. در این لحظه بود که به حرکات و نگاه‌های هوس آلود او مشکوک شدم و با فریاد از اوخواستم تا خودرو را متوقف کند اما ناگهان آن جوان ناشناس دستش را روی کمرش برد و گفت: من اسلحه دارم!
اگر فریاد بزنی تو را می‌کشم! چند نفر هم با خودرو از پشت سر ما را تعقیب می‌کنند و در صورتی که به خواسته‌ها یم تن ندهی تو را به آن‌ها واگذار می‌کنم! دیگر وحشت سراسر وجودم را فرا گرفته بود و از شدت ترس می‌لرزیدم تا این که مرا به بیابان‌های اطراف جاده مشهد – چناران برد و ...
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اضافه کرد: با توجه به اظهارات شاکی، گروه ویژه کارآگاهان بامشخصاتی که دختر جوان در اختیار آنان گذاشته بود، وارد عمل شدند و به ردیابی‌های پلیسی پرداختند. سرهنگ «رزمخواه» گفت : در حالی که بررسی‌های کارآگاهان روی مشخصات خودرو پژو قرمز رنگ متمرکز شده بود و عملیات با رصدهای اطلاعاتی ادامه داشت: ماموران پاسگاه انتظامی سلطان آباد از کشف خودرو پژو قرمز رنگی در بیابان‌های اطراف جاده مشهد – چناران خبر دادند.این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: طبق گزارش نیروهای انتظامی، چند شب قبل ماموران پاسگاه انتظامی سلطان آباد هنگام گشت زنی و انجام وظیفه در حوزه استحفاظی، به خودرویی مظنون شدند که به طرز مشکوکی در بیابان‌های اطراف پارک شده بود.وقتی نیروهای انتظامی از مسیر جاده به طرف خودرو حرکت کردند ناگهان پسر جوانی به همراه یک دختر، خودرو را رها کردند و از محل گریختند به همین خاطر ماموران انتظامی پژو 206 قرمز رنگ را برای بررسی موضوع به مقر انتظامی انتقال دادند تا این که سی‌ویکم خرداد جوانی به کلانتری مراجعه کرد و سرقت Stealing خودرویش را به پلیس گزارش داد. او مدعی شد خودرو پژو قرمز رنگ متعلق به اوست که توسط  نیروهای انتظامی کشف شده است. رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به حساسیت ماجرا و مشخصاتی که دختر جوان از خودرو «زالوی شبکه‌های اجتماعی» به پلیس ارائه داده بود مشخص شد که خودرو پژو همان خودرویی است که دختر جوان طعمه راننده آن شده بود بنابراین موضوع به رئیس شعبه اول دادگاه کیفری یک خراسان رضوی گزارش شد و با صدور دستورات ویژه‌ای از سوی مقام قضایی، تحقیقات با دستگیری راننده مذکور ادامه یافت. سرهنگ کارآگاه «حمید رزمخواه» تاکید کرد: در مرحله دیگری از عملیات‌های پلیسی، شاکی پرونده به پلیس آگاهی دعوت شد و بلافاصله جوان مذکور را میان چند نفر دیگر مورد شناسایی قرار داد و گفت: این همان «زالوی شبکه‌های اجتماعی» است که زندگی ام را به تباهی کشاند! این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم این پرونده پنجشنبه گذشته درحالی با صدور دستور قاطعی از سوی قاضی Judge دهقان روانه زندان Prison شد که بررسی‌های کارآگاهان برای شناسایی دختری که ماموران انتظامی او را کنار خودرو مشاهده کرده بودند وهمچنین جرایم احتمالی دیگر این متهم در اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سیدخلیل سجادپور

اخبار زیر را از دست ندهید:

دختر 12 ساله در گرگان پس از آزار و اذیت وحشیانه خودکشی کرد

سرنوشت تلخ دختر زیبای روستا که معلم مدرسه اش عاشق او شد و ...

ارتباط شوم مامور پلیس با دختر 15 ساله+عکس

مرگ عجیب ورزشکار زن مشهور هنگام آشپزی +عکس

انهدام یک تیم تروریستی در کردستان+ تصاویر 16+

زن برادرم رفت و آمدهای مشکوک داشت او را به خارج از شهر بردم و ...+عکس

اعتراف مرموز پسر جوان به دفن کردن دختری به نام المیرا در سوهانک / در میهمانی شبانه چه گذشت؟ +عکس

تصادف خودروی کلکسیونی گردشگر استرالیایی در گرگان+عکس

دوئل خونین خانوادگی در قائمشهر+ عکس محل حادثه

انفجار مرگبار در یک ایستگاه پلیس در روز جهانی قدس

مغازه‌دارتهرانی کتک جانانه ای به دزد مسلح زد + عکس

پایان شبگردی های شوم مردان قوی هیکل در اسلامشهر + عکس

هلاکت 170 فرمانده داعش در حمله موشکی سپاه به دیرالزور

بدشانسی گردشگر استرالیایی در ایران +عکس

نیروهای ویژه سپاه در کنار موشک‌های ایرانی+عکس

جزئیات عملیات انتحاری 2 روز بعد از جشن ولیعهدی محمد بن سلمان در عربستان

حمله خونسردانه با کلاشینکف به مرد مغازه دار + فیلم

انفجار انتحاری در منطقه مکه

 

کدخبر: 275521 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟