کشف سرنخی مهم 7 ماه پس از قتل راننده پژو در جاده قم +عکس

7‌ماه پس از ناپدید شدن او، چوپانی در بیابان‌های جاده قم به اصفهان جسد او را پیدا کرد. 12اردیبهشت سال گذشته مأموران پلیس در جریان ناپدیدشدن مردی 30ساله به نام محمد قرار گرفتند. به گفته خانواده وی، مرد جوان راننده پژویی بود که در مسیر قم -تهران مسافرکشی می‌کرد. یکی از بستگان وی به مأموران گفت: آخرین بار با محمد تماس گرفتم تا بپرسم کی به خانه برمی‌گردد و او مدعی شد که در مسیر قم به تهران است و چند دقیقه بعد وقتی دوباره با او تماس گرفتم، دیگر جواب تلفن را نداد.

با شکایت خانواده محمد، تحقیقات برای پیدا کردن ردی از مرد گمشده آغاز شد اما خط موبایل او از دسترس خارج شده و ردی از وی به‌دست نیامد. با وجود این شماره پلاک خودروی مرد ناپدیدشده در اختیار تمام واحدهای گشتی قرار گرفت تا اینکه پس از گذشت 2هفته، خودروی وی در خرم‌آباد پیدا شد. تمام شیشه‌های آن شکسته و آثار خون روی صندلی‌ها دیده می‌شد. این موضوع فرضیه جنایت را قوت می‌بخشید اما هنوز مشخص نبود که قاتل The Murderer یا قاتلان جسد را کجا رها کرده‌اند.

7‌ماه از ناپدید شدن راننده پژو گذشته بود تا اینکه چوپانی هنگام عبور از بیابان‌های جاده قم-اصفهان چشمش به جسد متعفن شده مردی افتاد و پلیس را خبر کرد. طولی نکشید که کارآگاهان به همراه قاضی جنایی خود را به محل کشف جسد رساندند. با توجه به اینکه ماه‌ها از مرگ قربانی می‌گذشت جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و چون قابل شناسایی نبود با انجام آزمایش دی‌ان‌ای مشخص شد که جسد متعلق به همان راننده پژوی ناپدید شده است.

آنطور که شواهد نشان می‌داد، مرد جوان در مسیر قم به تهران قربانی جنایتی خاموش شده و پس از آن قاتل یا قاتلان جسد را در بیابان‌های قم به اصفهان رها کرده‌اند. 14‌ماه تحقیقات پلیس برای شناسایی قاتلان محمد بی‌نتیجه بود؛ تا اینکه چند روز پیش کارآگاهان پی بردند گوشی موبایل مقتول در تهران فعال شده است. همین کافی بود تا روز جمعه مرد جوانی که آن را در اختیار داشت دستگیر شود.

او که دزدی سابقه‌دار است ‌دیروز برای انجام تحقیق به شعبه ششم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در بازجویی‌ها گفت: درست است که من سابقه دزدی دارم اما هرگز دست به جنایت نزده‌ام. من گوشی را از شخصی خریدم و نمی‌دانستم که سرقتی بوده و صاحب آن به قتل Murder رسیده است. وی ادامه داد: من سال گذشته در زندان Prison بودم و قتل را قبول ندارم. قاضی محسن مدیر روستا دستور بازداشت مظنون در جنایت را صادر کرد و پرونده را به استان قم فرستاد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 275855 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟