به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سعید رازانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان لرستان به آخرین وضعیت موسسه اعتباری آرمان در استان لرستان اشاره کرد و گفت: موضوع موسسه آرمان تنها مختص لرستان نیست بلکه مربوط به کل کشور است.
وی ادامه داد: زمانی‌که بحث اعتراضات مردم به موسسه آرمان کشیده شد این موضوع به خوبی مدیریت شد و باید فضا به سمت و سویی برود تا عادی شود.
رازانی افزود: مقدار بسیاری از پول‌هایی که نزد موسسه آرمان سپرده شده به صورت تسهیلات در اختیار مردم قرار گرفته است بنابراین باید فضایی ایجاد شود تا افرادی که تسهیلات گرفتند بیایند و اقساط خود را پرداخت کنند.
عضو شورای قضائی استان لرستان تاکید کرد: سعی شده وضعیت به گونه‌ای باشد تا وام‌ها بازپرداخت تا مقداری از سپرده‌ها نیز برگشت داده شود.
این مقام قضائی تصریح کرد: یک سری مکاتبات با بانک مرکزی، دادستان کل کشور و معاون اول رئیس جمهور شده و این موضوع در بانک مرکزی مطرح شده تا راهکارهایی آنالیز شود.
وی گفت: یکی از راهکار‌ها این است که در صورت امکان موسسه آرمان با سایر موسسات ادغام شود تا تعهدات عملی شود.
دادستان مرکز استان لرستان بیان کرد: شکایت از موسسه آرمان باید از طریق دادسرای پولی و مالی تهران صورت گیرد، اما تلاش ما این است که در لرستان با کمک استانداری، دستگاه‌های اجرایی مشکل مربوطه حل شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 276292 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟