ماجرای هولناک 14 اقدام سیاه با زنان و دختران در آزادراه تهران-کرج / کرکس های کرج در آستانه اعدام + عکس

شک ماموران کلانتری 28 آدران هنگام گشت زنی پرده از راز 14 جنایت سیاه دو جوان معروف به کرکس های کرج برداشت.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت یک بامداد 8 اردیبهشت سال 84، ماموران انتظامی کلانتری 28 آدران هنگام گشت زنی در جاده چالوس، به سرنشینان یک خودروی سواری طوسی رنگ که سه مرد و یک زن در آن بودند، مشکوک شدند و به آنها دستور ایست دادند، اما راننده خودرو بر سرعت خود افزود و متواری شد تا سرانجام به دنبال شلیک های پلیس، خودرو حوالی دره ای متوقف شد و سرنشینان خودرو با باقی گذاشتن یک دختر جوان داخل خودرو متواری شدند. 
ماموران دختر جوان را برای ادامه تحقیقات به اداره جنایی پلیس Police آگاهی استان تهران منتقل کردند و به تحقیق از او پرداختند. 
دختر جوان در اظهاراتش به کاراگاهان گفت: بعدازظهر قصد رفتن به خانه یکی از اقوامم را داشتم که در منطقه آریاشهر تهران، سوار خودروی مسافرکشی شدم و راننده که یک مسافر مرد هم همراهش بودند حرکت کرد، در میانه راه، سرنشینان خودرو با زور و تهدید چاقو، مرا ربودند و با انتقال به بیابان های اطراف شهر مورد آزار و اذیت قرار دادند و اموالم را به سرقت Stealing بردند.
به دنبال شکایت دختر جوان، چهره نگاری رایانه ای از مردان شرور صورت گرفت و جستجو برای یافتن آن ها آغاز شد تا این که چند روز بعد، ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی استان تهران موفق به دستگیری دو نفر از متهمان فراری به نام های امید و حسین شدند. با انتقال متهمان به مرکز پلیس، آن ها راز 14 جرم Crime سیاه را فاش کردند.
ماموران در بازجویی از متهمان پی بردند که این دو جوان که به کرکس های کرج معروف هستند 14 زن و دختر را به شیوه مسافرکش نما در آریاشهر، جنت آباد، میدان آزادی Freedom و آزادراه تهران کرج سوار بر خودروهایشان کرده و با تهدید چاقو نقشه شوم و سیاه را به اجرا رسانده اند.
بنابراین پرونده متهمان با صدور کیفرخواست به شعبه 79دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد، اما قضات این شعبه، پرونده را با عدم صلاحیت رسیدگی به دادگاه کرج ارسال کردند و قاضی Judge نصیری، رئیس شعبه اظهارنظر دادسرای امور جنایی کرج با توجه به جرایم خشن متهمان، برای آن ها تقاضای محاربه کرد و پرونده متهمان در اختیار قاضی عاصف الحسینی، رئیس شعبه یکم دادگاه انقلاب کرج قرار گرفت تا به سرنوشت سیاه اقدامات خود که اعدام execution است محکوم شوند.

متهمان این پرونده در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به اتهام آدم‌ربایی، تجاوز به عنف و سرقت Stealing به اعدام execution محکوم شدند و حکم آنها در شعبه 27 دیوان عالی کشور نیز تأیید شد.

سرانجام این دو مرد شیطان‌صفت سحرگاه چهارشنبه هفته گذشته (14 تیرماه جاری) در زندان Prison رجایی‌شهر کرج به دار مجازات آویخته شدند و به سزای اعمال خود رسیدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

کیمیا علیزاده فلج شد!

زن آزرا سوار در دام جوان خالی بند +عکس

انتقام از دزد ناموس با تزریق سیانور / قاتل در پلیس آگاهی مشهد اعتراف کرد

مهناز با پای خود به ویلای 3 جوان رفت / او شاکی شد و 3 جوان محکوم به شلاق

پیام هایی که به نام الهه جون بود نشان از ارتباط زنم با یک مرد را می داد و ...+عکس

یک بازیگر از پسر جوان برای دختر 17 ساله اش خواستگاری کرد! / میترا از پیام طلاق گرفت و ...

بلای شومی که در اتاق بازرسی فرودگاه بر سر زن جوان آمد / فیلم دوربین مداربسته همه چیز را لو داد+عکس

اعدام قاتل پلیس و نگهبان بیمارستان +عکس

فراربزرگ از زندان با سیم چین+عکس

ساخت یتیم‌خانه در آستانه اشرفیه شرط گذشت از قاتل+ عکس

قتل پسردایی بر سر پول جوجه‌کباب روز سیزده بدر

فیلم لحظه دستگیری دزد مسلح طلافروشی در تهرانپارس + گفتگوی تصویری با دزدان و عکس

پلیس شجاعی که به تریلی راننده متخلف چسبید! + فیلم

فیلم شکنجه زنی بی گناه توسط 13 مرد+ویدیو

حمله شبانه به روستا / 9 مرد را سر بریدند

 

کدخبر: 280252 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟