کارخانه متروکه چه راز شومی داشت؟/مرد مرموز واقعیت را نمی پذیرد و می گوید.....

به گزارش گروه حوادث رکنا، رسیدگی به این پرونده از صبح بیست و نهم اردیبهشت سال 90 به دنبال آتش سوزی مهیب در یک کارخانه در ریحان آباد ورامین در دستور کار پلیس Police قرار رگفت. ماموران پلیس و آتش نشانی وقتی به محل رسیدند و به مهار آتش پرداختند با جنازه سوخته یک مرد میانسال روبه رو شدند. شواهد نشان می داد جنازه متعلق به صاحب کارخانه متروک به نام جمشید است.

پلیس به پرس و جو پرداخت و دریافت جمشید از مدتها قبل کارخانه را رها کرده و آنجا به محلی متروکه تبدیل شده بود ولی گاهی اوقات خودش و فرزندانش به کارخانه رفت و آمد داشتند.وقتی پلیس دریافت از مدتی قبل جمشید و یکی از همسایه ها به نام محمود با هم اختلاف دارند به وی مظنون شد. در این بین یکی از همسایه ها به نام عزت علیه محمود شهادت داد و گفت ساعتی قبل از آتش سوزی کارخانه ،محمود را در حالی که دستها و لباس هایش خونی بوده دیده است. با اظهارات این شاهد محمود 40 ساله بازداشت شد و به قتل Murder اعتراف کرد. وی گفت: جمشید در حیاط کارخانه تور والیبال نصب کرده بود تا بچه هایش بازی کنند. آنها مراعات همسایه ها را نمی کردند و ظهرها سر و صدای زیادی ایجاد می کردند. به همین خاطر چند بار به جمشید تذکر داده بودم اما گوشش بدهکار نبود. تا اینکه آخرین بار با او درگیر شدم و با کارد کوچکی که در جیب داشتم ضربه ای به گردن او زدم. من کارخانه را آتش نزدم و احتمالا کارخانه به خاطر روشن بودن پیک نیک در آن آتش گرفته است.

به دنبال اعتراف های این مرد وی در شعبه 113 دادگاه کیفری سابق استان تهران پای میز محاکمه ایستاد اما قتل را گردن نگرفت و ادعا کرد بی گناه است. قضات دادگاه با توجه به کشف پیراهنی خونی در خانه محمود و همچنین اظهارات تنها شاهد این ماجرا وی را به قصاص محکوم کردند اما حکم صادره در شعبه 16 دیوان عالی کشور تایید نشد و رسیدگی به پرونده از سر گرفته شد.

محمود دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی و با حضور یک مستشار برای دومین بار پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای این جلسه اولیای دم برای محمود حکم قصاص خواستند.

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: قبول دارم قبلا چند بار به خاطر سر و صدا با جمشید درگیر شده بودم اما من با او دوست بودم و انگیزه ای برای کشتن Killing او نداشتم.

وی ادامه داد: آخرین بار جمشید در کارخانه تنها بود که پیش او رفتم و با هم تریاک کشیدیم. عزت هنگام بازگشتم از کارخانه مرا دید. من حتی با او صحبت کردم. آن شب به خانه برگشتم و صبح روز بعد موقع رفتن به محل کارم متوجه شلوغی مقابل در کارخانه نشدم. اما عصر وقتی فهمیدم جمشید کشته شده است با عزت تماس گرفتم و به او گفتم درباره اینکه مرا در نزدیکی کارخانه دیده به کسی حرفی نزدند.

وی ادامه داد: چون سابقه دار بودم می ترسیدم پلیس به من مظنون شود. من نمی دانم چرا عزت علیه من شهادت داده است. در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

اعتراف هولناک مرد رنگرز به قتل آتنا اصلانی / دختر کوچولو در یک بشکه دفن شده بود+فیلم و تصاویر

3زن و 3 مرد کثیف در شب خانه فساد چه می کردند؟ / پلیس آبادان فاش کرد

فیلمی فجیع از قتل یک زن توسط شوهر سابق/این مرد را در بیمارستان اعدام کردند + فیلم

پایان اقدامات کثیف هفت تیرکش های کوچولو در آبادان

پسر 20 ساله دوستش را کشت و دست به اقدام مرموزی زد تا.....+عکس

مردان خشن خانه برادرآبادانی شان را به رگبار بستند/اختلاف خانوادگی خیلی شوم بود که....

خوابیدن پدر و دختر در قبر به خاطر بی پولی/ دختربچه فکر می کند بازی می کنند+ فیلم و عکس دلخراش

گروگانگیر 200 میلیون مهریه خواهرش را به باد داده بود و حالا.....

وقتی دیدم الهه عقب مانده ذهنی است او را به خلوتگاه بردم و..../خوشحالی دخترجوان خیلی زود رنگ باخت او باور نمی کرد...

مرگ یک داعشی از نگاه دوربین عکاس ایرانی + عکس

شب خونین در جاده های سرسبز گیلان + عکس

جزئیات قتل شیطانی آتنا کوچولو در پارس آباد / جسد در یک خمره رنگرزی پیدا شد+ فیلم و عکس

التهاب در پارس آباد / واکنش مردم به ماجرای قتل هولناک آتنا کوچولو + فیلم و عکس

ببینید دخترآبادانی چگونه ماشین لوکس را مچاله کرد؟!! + عکس

 

کدخبر: 281416 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟