آتش افروزی هولناک بخاطر اصرار به دوستی با زن شوهردار/این زن قاطعانه پسر مزاحم را از خود راند اما...+ عکس

ساعت 04:00 صبح سوم اردیبهشت ماه وقوع یک آتش سوزی در خیابان امام خمینی به کلانتری 175 باقرشهر و ایستگاه آتش نشانی اعلام شد .

با حضور مأمورین آتش نشانی در محل و انجام عملیات اطفای حریق مشخص شد یک دستگاه پراید در مقابل درب منزل مالک آن آتش گرفته و با وجود انجام عملیات اطفای حریق به صورت کامل سوخته است .

با اعلام نظریه کارشناسی آتش نشانی مبنی عمدی بودن آتش سوزی ، پرونده مقدماتی با موضوع "حریق عمـدی" تشکیل و به دستور رئیس شعبه 102 دادگاه عمومی کهریزک ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

چند روز پس از ارجاع پرونده به پایگاه نهم پلیس آگاهی ، شاکی پرونده با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی اعلام داشت : "فرد ناشناسی طی تماس تلفنی مدعی شده که خودرو بنده را اشتباها آتش زده است ؛ این شخص در صحبت هایش مدعی بود که با شخصی بنام "علی . الف" که در همسایگی ما زندگی می کند ، اختلاف مالی به مبلغ 270 میلیون پیدا کرده و از آنجائیکه علی . الف حاضر به پرداخت این مبلغ به وی نشده ، او نیز به قصد انتقام گیری تصمیم به آتش زدن خودروی شخصی او گرفته اما خودرو مرا به اشتباه ، آتش زده است ".

با توجه به اظهارات مالباخته ( شاکی پرونده ) در خصوص تماس تلفنی فرد ناشناس ، "علی . الف" در همسایگی مالباخته شناسایی و تحقیقات از وی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت اما علی در اظهاراتش عنوان کرد که با هیچ شخصی ، هیچگونه اختلاف مالی و یا شخصی ندارد که در ادامه تحقیقات ، صحت اظهاراتش بررسی و کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که فرد ناشناس قصد به انحراف کشیدن مسیر تحقیقات را داشته است .

در ادامه رسیدگی به پرونده ، همسر مالباخته با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان اعلام داشت : "جوانی که از چندی پیش برایم مزاحمت ایجاد کرده ، طی تماس تلفنی عنوان داشت که آتش زدن خودرو کار او بوده است " .

همسر مالباخته در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " چندی پیش تصمیم گرفتم تا در داخل مغازه محل کار خود اقدام به نصب کابینت های چوبی ( MDF ) نمایم ؛ برای نصب کابینت جوانی به مغازه ام مراجعه کرد و چند روز در مغازه مشغول نصب کابینت بود ؛ آخرین روز و پس از تسویه حساب مالی ، این جوان در کمال تعجب به بنده پیشنهاد دوستی داد که بنده به شدت با این موضوع مخالفت کرده و به نوعی او را از مغازه بیرون کردم با این وجود هربار مزاحم من می شد و مجددا پیشنهاد خودش را مطرح می کرد ؛ چندین بار قصد داشتم تا موضوع را با همسرم در میان بگذارم اما می ترسیدم که اتفاق بدتری بیفتد و به همین علت تصمیم گرفتم تا با گذشت زمان ، این موضوع را به آرامی حل و فصل نمایم که این جوان اقدام به آتش زدن خودرو همسرم کرد " .

با شناسایی "محسن . الف" ( متولد 1369 ) ، کارآگاهان پایگاه نهم آگاهی با مراجعه به محل سکونت وی در منطقه باقرشهر ، اقدام به دستگیری وی کردند .

"محسن . الف" در اظهارات اولیه منکر هرگونه آتش زدن و حریق عمدی خودرو متعلق به شاکی پرونده شد اما در ادامه تحقیقات ، با تأیید اظهارات همسر مالباخته به کارآگاهان گفت : " تصمیم گرفته بودم تا به هر شکل ممکن با .... دوست بشوم اما او هر بار مخالفت می کرد و علت آنرا نیز نمی گفت تا اینکه یک روز او را سوار بر خودرو پرایدش با یک مرد دیدم ؛ گمان کردم که او با شخص دیگری دوست شده .طی چند روزی که برای کابینت کاری به مغازه خانم ... رفت و آمد داشتم ، او را چندین بار دیده بودم که با یک پراید سفید رنگ به مغازه اش تردد دارد ؛ تصمیم گرفتم تا خودرو پرایدش را آتش زده تا به نوعی از او انتقام گرفته باشم ؛ پس از شناسایی محل سکونت خانم ... ، شب حادثه Incident با تهیه بنزین به درب خانه اش رفته و پراید او را آتش زدم . چند روز پس از آن متوجه شدم ، مردی که داخل پراید بوده در واقع همسر خانم ... بوده است ؛ به همین علت با طرح داستان دروغین اختلاف مالی با همسایه آنها سعی داشتم تا مانع از شناسایی خود توسط پلیس بشوم " .

سرهنگ کارآگاه حسین زارع ، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : "با توجه به اعتراف صریح متهم به ایجاد حریق عمدی ، قرار قانونی از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم با تکمیل پرونده روانه زندان Prison شد شد " .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 286058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟