دزدان گاو 2 مرد را کشتند + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، رسیدگی به این پرونده از دهم مهرماه سال 95 به دنبال تماس یک مرد با پلیس Police ورامین در دستور کار قرار گرفت. این مرد به پلیس گفت: ما در حاشیه ورامین دامداری داریم. چند روز بود که از گاوداری یکی از اهالی به نام مصطفی سر و صدای گاوها به گوش می رسید. چند بار مقابل در گاوداری رفتم تا علت را از مصطفی یا کارگرش به نام حجت بپرسم اما انها نبودند و در گاوداری بسته بود. من ماجرا مشکوک شده بودم که ان را به همسایه ها گفتم و یکی از اهالی از بالای در وارد گاوداری شد و با صحنه وحشتانکی روبه رو شد. جنازه های مصطفی و حجت در گاوداری رها شده بود.

به دنبال اظهارات این مرد پلیس به گاوداری مورد نظر رفت و جنازه های صاحب گاوداری و کارگرش که شواهد نشان می داد با ضربه های تبر به سر و گردنشان از پا در آمده اند روبه رو شد. جنازه ها با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس به پرس و جو پرداخت. شواهد نشان می داد مصطفی از چند روز قبل قرار بود تا تعدادی از گاوهایش را بفروشد از این رومشتریان مختلف به گاوداری او رفت و امد داشتند.

در حالی که فرضیه جنایت Crime با انگیزه سرقت Stealing گاو قوت گرفته بود پلیس به پرس و جو از اهالی منطقه پرداخت. تا اینکه اظهارات یک پسر نوجوان سرنخ اصلی را به پلیس داد. وی گفت: من و دوستانم مقابل در گاوداری فوتبال بازی می کردیم که سه مرد با یک پاترول سفید به گاوداری آمدند و یک گاو خریدند. نزدیک عصر بود که انها را دیدم که در حوالی گاوداری پرسه می زدند. به دبنال ادعای پسر نوجوان پلیس دوربین های مداربسته در جاده منتهی به گاوداری را بررسی کرد و پلاک پاترول مورد نظر را به دست آورد.به این ترتیب صاحب خودرو به نام حمید شناسایی شد.

وی که سعی داشت با دروغگویی پلیس را گمراه کند به قتل Murder با همدستی دو نفر از دوستانش به نام های محمد و غلام اعتراف کرد.

وی گفت:می دانستیم که مصطفی قصد دارد همه 35 گاوی را که دارد بفروشد. به همین خاطر عصر همان روز با او قرار گذاشتیم و یکی از گاوهایش را دزدیدیم. عصر بود که من به همراه غلام و محمد بار دیگر به گاوداری رفتیم و منتظر فرصت مناسب شدیم. غلام مقابل در ایستاد و کشیک داد و من و محمد وارد شدیم. می خواستیم گاوها را بدزدیم و با یک وانت به تهران ببریم که نگهبان گاوداری متوجه ماجرا شد. من با تبری که همراه داشتم و محمد با کلنگی که همراه داشت به مصطفی و نگهبان گاوداری حمله کردیم. اما چون سر و صدای زیادی به پا شد ترسدیم و بدون اینکه گاوی بدزدیم فرار Escape کردیم.

به دنبال اعتراف های این مرد محمد و غلام نیز بازداشت شدند و به همدستی در جنایت اعتراف کردند. پرونده انها با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی محاکمه شوند. این در حالی است که اولیای دم برای انها حکم قصاص خواسته اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 286255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدی خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟