دزدی های عجیب مردی که پیراهن پلنگی می پوشید + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ محمد قربان منصوری، رئیس کلانتری 144 جوادیه در تشریح این خبر، گفت: عوامل تجسس این یگان در حال گشت زنی به صورت نامحسوس در خیابان 194 یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار محدوده را در حال پرسه زنی را مشاهده و وی را متوقف کردند. 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه حرف های ضد نقیض متهم موجب شد که ماموران وی راجهت بررسی تخصصی به کلانتری دلالت دهند، افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم روزانه چندین مورد سرقت Stealing اماکن خصوصی انجام و روز گذشته نیز از ساختمانی در مقابل دادسرای جشنواره، یک رادیاتور سرقت کرده است.
وی خاطرنشان کرد: با اطلاعات به دست آمده عوامل تجسس سریعا به محل سرقت مراجعه و ضمن شناسایی شاکی متوجه صحت موضوع شدند. 
منصوری با اشاره به اینکه متهم به جرم Crime اقرار و بیان کرد: رادیاتور را سرقت و به یک ضایعاتی فروخته و تاکنون بیش از ده فقره سرقت انجام داده و هر بار اموال سرقتی را به همان ضایعاتی فروخته است، افزود: با اعترافات متهم عوامل تجسس به محل ضایعات فروشی اعزام و فرد مورد نظر شناسایی و دستگیر و مقادیری اموال مسروقه از جمله رادیاتور سرقتی را از وی کشف کردند. 
رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس بیان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان جهت تحقیقات تکمیلی و شناسایی شاکیان تحویل پایگاه چهارم پلیس آگاهی فاتب شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 286389 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟