سرهنگ "عبدالعلی روانبخش" در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد نزاع و درگیری و چاقوکشی در یکی از محلات سطح شهر کرمان ،بلافاصله اکیپی ویژه از ماموران انتظامی کلانتری 24 شهر کرمان به محل حادثه Incident اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل فردی به آنان مراجعه کرد و مدعی شد که به همراه دوستش در منزل شخصیشان بوده اند و دو نفر با حضور به درب منزل آن ها به دلیل خصومت اقدام به چاقو کشی به سمت آن ها کرده اند، که در این حادثه دوستش مجروح و توسط عوامل 115 به بیمارستان باهنر کرمان منتقل شده است.

سرهنگ روانبخش ادامه داد: در همین رابطه ماموران انتظامی با توجه به مشخص بودن هویت یکی از متهمان و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند مخفیگاه او را شناسایی و در یک اقدام ضربتی وی را غافلگیر و دستگیر کنند.

وی افزود: در بازجویی های تخصصی ماموران انتظامی، متهم به بزه انتسابی اعتراف و هدف خود را از این اقدام خصومت با فرد ضارب عنوان کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد و تلاش پلیس جهت شناسایی متهم دیگر همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: ماموران انتظامی شهر کرمان قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهند کرد و هرگز اجازه نخواهند داد گروهی هنجار شکن امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 287110 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟