به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ محمد رستمی، رئیس پلیس Police اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمانشاه دراین خصوص گفت: در پی ارجاع یک نیابت قضائی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند و در راستای اجرای دستور بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه مبنی بر ربایش خانمی جوان و انتقال وی به استان کرمانشاه، با توجه به حساسیت موضوع مراتب دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و اخذ اظهارات خانواده فرد ربوده شده، آدرس متهم و خودرویی که به وسیله آن آدم ربایی صورت گرفته بود، در یک از شهرک های کرمانشاه شناسایی شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: در همین راستا ضمن هماهنگی با دستگاه قضائی و تشکیل تیم های عملیاتی، کارکنان پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قصد ورود به مخفیگاه متهم را داشتند که در بدو ورود مشخص شد متهم در حال ضرب و شتم فرد ربوده شده است و این اتفاق موجب تجمع همسایگان در مقابل درب منزل شده بود.
رستمی تصریح کرد: عوامل انتظامی با دعوت همسایگان به آرامش و متفرق کردن آن ها، در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه وارد خانه متهم شدند اما وی به محض مشاهده پلیس اقدام به قدرت نمایی و درگیری با مأموران کرد، لذا با درایت و عکس العمل به موقع تیم عملیاتی، متهم دستگیر شد.
وی با اشاره به اینکه از مخفیگاه گروگان hostage گیر یک عدد افشانه دفاع شخصی غیرمجاز، سلاح سرد و تلفن همراه فرد ربوده شده کشف و خودروی وی نیز توقیف شده است، اظهار کرد: متهم و فرد ربوده شده به همراه اموال مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی منتقل شدند.
به گفته رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان، انگیزه و نحوه اجرای این گروگان گیری Kidnapping توسط مراجع قضائی در دست بررسی است. بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 287819 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟