به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرگرد ناصر کوهستانی، جانشین رئیس پلیس Police رودبار جنوب در تشریح جزئیات این خبر گفت: براساس اطلاع واصله مبنی بر یک مورد قتل Murder عمد در یکی از روستاهای اطراف شهرستان، بلافاصله عوامل اکیپ گشت کلانتری مرکز و پلیس آگاهی در صحنه حاضر شدند.
جانشین رئیس پلیس رودبار جنوب افزود: بعد از بررسی موضوع مشخص شد در جریان یک نزاع فردی بین دو جوان و عدم توانایی در کنترل خشم، متأسفانه یکی از آن ها در پی برخورد ضربات چاقو جان خود را از دست داده است.
وی بیان کرد: بلافاصله تحقیقات برای شناسایی متهم آغاز شد که در نهایت وی بلافاصله توسط مأموران پلیس اگاهی رودبارجنوب شناسایی و در کمتر از دو ساعت از ارتکاب قتل دستگیر شد.
کوهستانی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های انجام شده صراحتأ به جرم Crime خود اعتراف کرد که پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل تحقیقات به مراجع قضائی معرفی شد.
کوهستانی در پایان با اشاره به پشیمانی قاتل The Murderer از عمل خود، اظهار کرد: متاسفانه فقدان مهارت های لازم و تصمیم گیری در بدترین زمان ممکن یعنی عصبانیت، منجر به بروز این اتفاق شوم شده است که یک فرد را به آغوش سرد خاک سپرده و فرد دیگر را نیز با آینده ای تباه روبرو ساخته است.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

 

کدخبر: 287903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟