به گزارش گروه جنایی رکنا، شامگاه بیست و پنجم تیرماه 94 یک مرد میانسال به کلانتری 118 ستارخان رفت و از ربوده شدن دو برادر به نام های زکی و شبیر خبر داد. وی گفت: زکی 18 سال و شبیر 16سال دارد . آنها فرزندان یکی از بستگانم هستند که برای پیدا کردن کار به خانه ام در تهران آمده اند. آنها دیروز برای خرید لباس از خانه خارج شدند ولی دیگر برنگشتند. تا اینکه آخر شب پیامک عجیبی به دستم رسید. ارسال کننده ناشناس پیامک گفته بود دو برادر را ربوده و در ازای آزادی آنها 90 میلیو تومان پول می خواهد.

به دنبال اطلاعتی که این مرد از دو برادر ربوده شده داد تحقیقات پلیسی آغاز شد. پلیس Police در نخستین گام از بررسی ها به استعلام شماره موبایلی پرداخت که از آن پیامک ارسال شده بود تا اینکه توانست رد آدم رباها را در اتوبان بابایی پیدا کند.

پنج شبانه روز از این ماجرا گذشته بود که تحقیقات پلیس نتیجه داد و و برادر ربوده شده در پشت بام مجتمع ارکیده در انتهای اتوبان بابایی در حالی که دست و پاهایشان بسته شده بود شناسایی و آزاد شدند.

پلیس همچین چهار مرد آدم ربا را بازداشت کرد.

زکی به ماموران گفت: چند روز پیش با مردی به نام محمد در مترو آشنا شدم. او گفت کار مناسبی برایم سراغ دارد. به همین خاطر شماره تلفنش را به من داد. من با او تماس گرفتم و قرار گذاشتم.برادر کوچکم هم همراهم آمد. اما وقتی ما به محلی که محمد آدرس داده بودیم رفتیم با سه مرد ناشناس دیگر روبه رو شدیم. آنها دست و پاهای ما را با طناب بستند و شماره یکی از بستگانمان را زور گرفتند تا در برابر آزادی ما از او اخاذی کنند.

به دنبال اظهارات این گروگان hostage چهار متهم جرمشان را گردن گرفتند و با قرار وثیقه سنگین آزاد شدند. قرار بود آنها دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغرعبداللهی و با حضور یک مستشار محاکمه شوند اما فقط دو نفر از آنها در دادگاه حاضر شدند.

یکی از متهمان گفت: من و دوستانم در ماجرای آدم ربایی دستی نداشتیم. محمد به ما گفت با دو پسر جوان در مترو آشنا شده و با آنها قرار گذاشته است. او خودش به تنهایی نقشه آدم ربایی را کشید و آن را اجرا کرد. 40 روز بعد از اینکه چهارنفری با قرار وثیقه از زندان Prison آزاد شدیم محمد و دوست دیگرمان به طرز مشکوکی ناپدید شدند تا اینکه ما فهمیدیم آنها ربوده شده اند.

به دنبال اظهارات این متهم و تایید حرف های وی از سوی دوست دیگرش قضات دادگاه جلسه رسیدگی را تجدید کردند تا تحقیقات درباره سرنوشت دو متهم ناپدیدش شده صورت بگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

فعالیت خانه فساد مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس!

فوری / عملیات سپاه برای انتقام خون شهید حججی آغاز شد+ فیلم

فوری / استعفای وکیل آتنا کوچولو بخاطر ماجرایی عجیب + عکس سنگ مزار آتنا/به کدامین گناه

تکرار ماجرای بنیتا در تهران / پلیس بلافاصله وارد عمل شد و...

کشف 2 پا از سطل زباله پایتخت / این 2 پا برای یک زن است! + عکس

عروس شیروانی سیاه پوش شد

پای تانیا کوچولو قطع نمی شود/ دخترک در بیمارستان بستری شد

تصادف هولناک در استادیوم آزادی

جزئیات و چگونگی به اسارت درآمدن شهیدحججی +فیلم کامل درگیری و اسارت تا شهادت

این بازی رایانه ای کودکان را به قتل می رساند+ عکس

پسر 8 ساله راز اتاق خواب دایی اش را لو داد و او را به درد سر انداخت

جزئیات قتل 2 برادر در شلیک های دایی کینه جو در اردبیل+ عکس

مرجان تا 16 سالگی دو بار ازدواج کرد + عکس

قتل زن جوان در نیمه شب بارانی کلارآباد + عکس

حمله مسلحانه به مربی تیم فوتبال مطرح در یک رستوران نیشابور + عکس

نوعروس راز شوم داماد بی رحم را فهمید و ... + عکس

عجیب ولی واقعی / مرد شیطان صفت پس از آزار دختر 17 ساله میلیونر شد! + عکس

کدخبر: 294735 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟