پیشنهاد شرم آور شیطان پارس آباد به پدر آتنا اصلانی + عکس های دیده نشده
حجم ویدیو: 13.90M | مدت زمان ویدیو: 00:01:34

به گزارش گروه جنایی رکنا، بعداز ظهر 28 خردادماه، دختر هفت ساله ای به نام آتنا در پارس آباد اردبیل به طرز عجیبی گم شد.

خلاصه ای از ماجرای آتنا 
پس از پنج روز رنگرز محل به عنوان مظنون بازداشت شد. پس از چند روز جسد آتنا در یک بشکه آبی رنگ در پارکینگ خانه رنگرز پیدا شد و رنگرز پرده از جنایت Crime هولناکی برداشت.

آتنا
اسماعیل رنگرز، شیطان Evil پارس آباد به ربودن آتنا اصلانی اعتراف کرد، نیت پلید او از از ربودن آتنا آزار و اذیت وی بوده است، این موضوع در گزارش اولیه پزشکی قانونی نیز به اثبات رسید.
این قاتل The Murderer شیطان صفت پس از ربودن آتنا اصلانی او را در رنگرزی خود خفه کرد و سپس به پارکینگ خانه خود در بشکه ای که پر از سرکه بود انتقال داد.

آتنا
جنایت شیطان پارس آباد موجی از واکنش ها را در سطح فضای مجازی و پارس آباد در پی داشت. هنوز ماجرای قتل Murder هولناک آتنا به پایان نرسیده بود  که قاتل آتنا به دومین قتل خود که چند سال قبل در نزدیکی روستای مجیدآباد رخ داد اعتراف کرد و در مقابل چند قتل دیگر قرار گرفت، این گونه خون آتنا راز جنایات دیگر اسماعیل رنگرز را فاش کرد و شیطان پارس آباد لقب قاتل سریالی را گرفت.
اکنون کیفرخواست شیطان پارس آباد صادر شد و انتظارها برای برگزاری جلسه دادگاه در شعبه یکم دادگاه کیفری اردبیل به ریاست قاضی Judge حسینیان در جریان است. علت طول کشیدن برگزاری جلسه محاکمه شیطان پارس آباد بررسی های مربوط به پزشکی قانونی اعلام شده است.

آتنا


چهل روز از نبود آتنا گذشت 
امروز همزمان با مراسم چهلم آتنا اصلانی است. بهنام، پدر آتنا اصلانی از اوضاع خانواده خود دراین مدت به خبرنگار رکنا گفت: متاسفانه شایعات زیادی در مورد من شکل گرفته است و گفته می شود که من از دولت پول دریافت کرده ام، این در حالی است که تاکنون من هیچ پولی از هیچ نهادی دریافت نکرده ام و تنها خواسته من این است که قاتل دخترم به سزای اعمال خود برسد.

آتنا
وی در خصوص اینکه تاکنون با خانواده قاتل برخوردی داشته است یا خیر بیان کرد: هیچ فردی از خانواده قاتل تاکنون با ما صحبتی نداشته است.

آتنا
خانه ای که با رفتن آتنا ویرانه شد
پدر آتنا ادامه داد: پس از آتنا دیگر نمی توانیم در خانه خود باشیم و خاطرات او در آن خانه ما را عذاب می دهد، به همین دلیل به خانه مادرزن خود رفته ایم.
وی در مورد وضعیت خواهر چهار ساله آتنا نیز بیان کرد: آسنا همیشه گریه می کند و سراغ خواهر خود را می گیرد، ما به او گفته ایم که آتنا برای درس خواندن به تهران رفته است، او نیز می خواهد به تهران برود و همچنان مرگ آتنا را باور نکرده است.
پدر آتنا در مورد مادر آتنا گفت: او همواره گریه می کند و هر روز روانپزشک به او سر می زند و همچنان حال روحی مساعدی ندارد.

آتنا
شکایت از تتلو ثبت شد 
پس از قتل هولناک آتنا اصلانی چهره های هنری کشور به این واقعه تلخ واکنش نشان دادند، دراین میان واکنش امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو، خواننده رپ کشور با واکنش مردم مواجه شد.
تتلو در پست اینستاگرامی خود ادعا کرده بود که علت قتل آتنا بی حجابی وی بوده است.
امین جباری، نماینده حقوقی خانواده آتنا اصلانی در مورد وضعیت شکایت از این خواننده به خبرنگار رکنا گفت: چهار روز پیش شکایت از تتلو در دادگستری ثبت شد و به ما گفته شد که تا دو هفته آینده نتیجه اعلام خواهد شد.
وی در ادامه بیان کرد: تتلو پس از شکایت، آن پست را از اینستاگرام Instagram خود حذف کرد و با درخواست ما آن پست توسط پلیس Police فتا بازیابی شد و پس از ضمیمه پرونده، برای دادستان تهران فرستاده شد.

ماجرای پیشنهاد میلیونی شیطان پارس آباد به پدر آتنا 
بنابراین گزارش شیطان پارس آباد در جلسات بازپرسی پرونده ادعا کرده است که حاضر است تمامی اموال خود را به پدر آتنا به شرط بخشش وی انتقال دهد که این ماجرا با واکنش قاطع پدر آتنا مواجه شده است.

ماجرای استعفای وکیل پرونده آتنا اصلانی
به گفته حسینیان وکیل پرونده آتنا جلسه محاکمه رنگرز به زودی برگزار خواهد شد و بخاطر اینکه شائبه ای در روند پرونده شکل نگیرد به احتمال قوی در روزهای آینده از وکالت این پرونده استعفا خواهد داد.
وکیل پرونده آتنا اصلانی در خصوص علت استعفای خود نیز اذعان کرد: از آن جایی که پرونده در شعبه یکم دادگاه کیفری استان اردبیل و به ریاست قاضی حسینیان که از بستگان دور من است برگزار می شود، به همین دلیل از وکالت این پرونده استعفا می دهم تا شائبه ای شکل نگیرد.
حسینیان در ادامه گفت: دادستان اردبیل و مقامات قضائی اردبیل به شدت پیگیر این پرونده هستند و هر روز در خصوص این پرونده خبر می گیرند.

آتنا
امین جباری، نماینده حقوقی خانواده آتنا اصلانی در پایان سخنان خود از تلاش های میثم حیدری و سایر اعضای گروه حوادث Accidents و جنایی پایگاه خبری  رکنا در پرونده آتنا اصلانی قدردانی کرد و گفت: از تلاش های رسانه رکنا که از ابتدا دلسوزانه در این پرونده حضور داشتند و روند آن را اطلاع رسانی می کردند کمال تشکر را دارم.
اکنون خواسته تمامی مردم محاکمه قاتل دختر ایران، آتنا اصلانی است و این انتظار با محاکمه شیطان پارس آباد به سر خواهد رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

عکس جسد سوخته قاتل فرمانده ارشد پلیس سراوان (+14)

عکس عروس و دامادی که در تهران سر بریده شدند + فیلم و جزئیات

مرگ مشکوک دختر ۸ ساله در ویلایی در نوشهر / احتمال یک کودک آزاری دیگر

تصادف دو هواپیما در فرودگاه + عکس

عروس 15 ساله بودم که فهمید یونس با یک زن رتباط پنهانی دارد و ...

جوان آزرا سوار مرا تعقیب کرد تا اینکه تلفنش را به من داد و ...

پیشنهاد شرم آور شیطان پارس آباد به پدر آتنا اصلانی + عکس های دیده نشده

پسرم وقتی 15 ساله بودم به خاطر حمایت از خواهرش، دامادم را کشت و حالا ...

اعتراف به قتل و بریدن سر عروس و داماد در یوسف آباد تهران + عکس و فیلم

بی​رحم ترین قاتلان سریالی زن را بشناسید + عکس

این پسر سه و نیم ساله در حرم گم شد + عکس

پسر شیطان‌صفت به خاطر آزار فرناز در اتوبان یاسینی اعدام می‌شود + عکس

اقدام احمقانه یک زن در سایه ماجرای بنیتا برای انتقام از شوهر!

نامه سوزناک شهید محسن حججی به امام رضا(ع) / جواز شهادتم را امضا کن+ عکس

مرد سنگدل، پسر 11 ساله باجناقش را در رودبارجنوب کشت

دروغ دردسرساز یک زن به تقلید از حادثه ربودن بنیتا

اختلاف دایی و خواهرزاده؛ انگیزه قتل مسلحانه + عکس

مهریه عجیب عروس و داماد ایلامی را به بیابان کشاند + عکس

پس از ازواج فهیدم زنم پیش از من با پسری ارتباط داشت و وقتی بچه دار شدیم ... + عکس

کدخبر: 295736 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟