ناگفته های حمید صفت از کودکی تا دستگیر شدن به خاطر قتل شوهر مادرش +عکس و فیلم
حجم ویدیو: 5.34M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48

به گزارش گروه جنایی رکنا، حمید صفت یا همان خواننده معروف رپ با ریش های بلند روز 18 مرداد ماه سال 1372 در تهران به دنیا آمد و 3 ساله بود که پدر و مادرش از هم طلاق گرفتند.
این خواننده جوان در دوران کودکی وقتی 5 ساله شد متوجه ماجرای جدایی پدر و مادرش می شود و یکی از رویاهای کودکی اش این بود که در سنین کودکی زمانیکه در خانه پدرش بوده هر دو هفته یکبار به دیدن مادرش می رفته که در آن دوران یکی از آرزوهایش رفتن به استخر توپ دنیای بازی خیابان ولیعصر بوده است.
حمید صفت از همان دوران دروان راهنمایی همراه یکی از دوستانش به نام علی رهرو شروع به ساخت موزیک رپ زیر زمینی می کند و الگویش را افرادی مثل امینم و 50 سنت می داند و نخستین آهنگش را با نام خیابانی ها می سازد.
حمید صفت ابتدا خود را با نام مستعار حمید ابتکار در دنیای رپ ها معرفی کرد اما بعد از مدتی ترجیح داد با همان اسم و فامیلی خودش شناخته شود و خیلی زود گروه زد و بند رو تشکیل داد و شروع به ساخت آهنگ های گروهی کرد.
این جوان دهه هفتادی خیلی زود به عنوان یک چهره معروف شناخته شد و با وجود اینکه فعالیت اش زیرزمینی بود ام هواداران زیادی دارد.
حمید صفت علاقه زیادی به بازیگری و کارگردانی دارد و قصد داشته یک فیلم کوتاه بسازد و در حوزه طراحی لباس نیز فعالیت هایی داشته است.
این جوان تهرانی پر طرفدار که یکی از مشکلات زندگی اش را طلاق می داند و می گوید طلاق تنها یک جدایی عاطفی بین پدر و مادراست و تنها کسی که در این میان آسیب می بیند فرزندان آنها هستند که ضربه می بینند.
وی در مورد طلاق می گوید، یکسری اتفاقات حتی از سوی اطرافیان کودکان طلاق رخ می دهد که آن باعث یک عقده می شود و نتیجه این تولید عقده در بزرگسالی خلاف خواهد شد.
حمید صفت که زندگی و رویاهای زیادی در سر داشت در یک سناریوی خانوادگی از سوی ماموران دستگیر شد و پس از چند ساعت سکوت در پلیس Police آگاهی تهران از درگیری مرگبار با شوهر مادرش پرده برداشت.
مرگ مرموز مرد 66 ساله
صبح شنبه 28 مرداد ماه امسال ماموران کلانتری 145 ونک در جریان مرگ مرموز مرد 66 ساله ای در بیمارستان قرار گرفتند و زمانیکی تیمی از ماموران برای تحقیقات ابتدایی پای دربیمارستان گذاشتند و مشخص شد که این مرد به خاطر ضربه جسم سخت به ناحیه سر و شکستگی جمجمه فوت کرده است.
در این مرحله تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران برای تحقیقات فنی وارد عمل شدند.
کارآگاهان در با حضور در بیمارستان پی بردند که مرد 66 ساله قبل از فوتش ادعا کرده که پسر زنش که حمید صفت نام دارد عامل این درگیری بوده است.
بدین ترتیب تجسس های پلیسی آغاز شد اما ساعت 15 ظهر شنبه حمید 24 ساله پای در کلانتری 145 ونک گذاشت و پس از دستگیری وی برای بازجویی های فنی در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
حمید صفت ابتدا خود را در ماجرای مرگ شوهر مادرش شد و گفت: سه شنبه هفته گذشته زمانیکه وارد خانه مادرم در خیابان شیخ بهایی شدم متوجه شدم مادرم با شوهرش درگیر شده به همین خاطر با مادرم از خانه خارج شدیم و نمی دانم چه کسی او را به قتل Murder رسانده است.
خواننده رپ ایران پس از 5 ساعت سکوت در ساعت 20:15 دقیقه روز گذشته پرده از راز این درگیری مرگبار برداشت و گفت: بردارم از کشور آمریکا با من تماس گرفت و اظهار کرد که مادرم با شوهرش درگیر شده به همین خاطر به سرعت خودم را به خانه رساندم و زمانیکه به موضوع درگیری شوهر مادرم با مادرم اعتراض کردم او با من درگیر شد که در این درگیری او را هدف ضرب و جرح قرار دادم و اصلا قصد کشتن Killing او را نداشتم.
بنا به این گزارش، حمید صفت خواننده رپ ایران که در برابر اتهام قتل قرار دارد ظهر امروز برای تحقیقات بیشتر پیش روی بازپرس سجاد منافی آذر قرار خواهد گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

فریادهای دلخراش آن زن! / ناگفته های هولناک مرد نجات یافته از سیل ویرانگر +عکس

محاکمه شیطان 12 ساله / خواهر 4 ساله وقتی تنها بود...+ عکس

حمله مرد شیطان پرست در حالت مستی به زن جوان در برابر دیدگان مردم در خیابان

اقدام هولناک با هم کلاسی در قرار خیابانی+عکس

شهادت پرسنل هنگ مرزی خرمشهر در کلاس آموزشی اسلحه شناسی +عکس

اعتراف تلخ به دار زدن بهاره 10 ساله در تهران + عکس

بلای شیطانی که جوان افغان سر نیلوفر 16 ساله در کوچه خلوت کنار متروی باقری آورد

حمله وحشیانه به دختر 14 ساله در کنار رودخانه شیبکوه بندر لنگه

قاتلی که عروس و داماد تهرانی را با اره برقی تکه تکه کرد، ساواکی بود! / اعتراف جدید +عکس

کدخبر: 296460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟