صبح روز گذشته، ماموران پلیس در تماس با معاون دادستان مشهد، وی را از این موضوع مطلع کردند. با توجه به اهمیت موضوع، قاضی Judge سیدجواد حسینی به عنوان بازپرس ویژه جرایم خاص عازم محل کشف جسد شد و به تحقیق در این باره پرداخت. بررسی های مقدماتی حاکی از آن بود که پیرمرد با وارد آمدن ضربات شیئی سخت به ناحیه سر به قتل Murder رسیده است و سپس عامل یا عاملان جنایت Crime پیراهن پیرمرد را دور سرش پیچیده اند تا محل وارد آمدن ضربات مشخص نشود
. این در حالی بود که یک رشته چادر رنگی نیز به دور دهان پیرمرد بسته شده بود. این گزارش حاکی است: با بر ملا شدن ماجرای قتل، این پرونده به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت. قاضی حسینی که چند سال سابقه رسیدگی به پرونده های جنایی را در کارنامه قضایی خود دارد، به تحقیق میدانی درباره چگونگی قتل پیرمرد پرداخت. همسر مقتول به بازپرس ویژه جرایم خاص مشهد گفت: همسرم هر روز ساعت 5:30 بامداد از منزل خارج می شد و پس از ورزش Sport به باغچه ای می رفت که در آن مقداری سبزی کاشته بودیم.
من وقتی به چهاردیواری محصور آمدم، دیدم تعدادی از بوته های جارو که در زمین محصور روییده بود، شکسته شده است. وقتی نزدیک تر رفتم با جسد همسرم در لابه لای بوته ها روبه رو شدم و با پسرم تماس گرفتم. روز گذشته وقتی همسرم به منزل نیامد، احتمال می‌دادیم او به شهرستان تربت حیدریه رفته باشد. 
تحقیقات بیشتر درباره زوایای پنهان این پرونده و شناسایی عامل یا عاملان جنایت در حالی همچنان ادامه دارد که به دستور معاون دادستان مشهد، جسد «رجبعلی-ت» که حدود 24 ساعت از مرگ وی می‌گذشت، به پزشکی قانونی انتقال یافت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سیدخلیل سجادپور

 

کدخبر: 300723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟