زن 35 ساله درحالی که اظهار می کرد از مزاحمت ها و آزار و اذیت های همسر سابقم به تنگ آمده ام به کارشناس اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: چندین سال قبل به دلیل برخی اختلافات خانوادگی از همسرم طلاق گرفتم و به تنهایی زندگی می کردم، در این میان با نگهداری از افراد سالمند مخارج و هزینه‌هایم را تامین می کردم تا این که به پیشنهاد یکی از دوستانم به عقد موقت مردی درآمدم که 20 سال از من بزرگ تر بود اما شرط اصلی من برای ازدواج با «فرید» این بود که خانواده من متوجه ازدواجم نشوند اما او به تعهد خود عمل نکرد و ماجرای عقد موقت را با خانواده ام در میان گذاشت از سوی دیگر همسر و فرزندان فرید نیز در جریان ازدواج مجدد او قرار گرفتند و پسرانش مدام مرا تهدید می کردند.

هنوز دو هفته به پایان تاریخ عقد موقتمان بیشتر نمانده بود که با همسر اول فرید روبه رو شدم وقتی او از خصوصیات فرید برایم سخن گفت تنم لرزید. همسر فرید در زندگی با او چه سختی هایی را تحمل کرده بود، او آثار آب‌جوش هایی را که فرید رویش ریخته بود به من نشان داد و گفت: او با کتک کاری هایش پرده گوشم را پاره کرده است و حتی قصد خفه کردن مرا داشت که جان سالم به در بردم و ...

با شنیدن این حرف ها دیگر از فرید وحشت داشتم و نمی خواستم با او زندگی کنم وقتی مدت زمان عقد موقت به پایان رسید از او جدا شدم و دنبال سرنوشت خودم رفتم اما فرید دست بردار نبود و ادعا می کرد مدت زمان عقد موقت ما 5 سال است در حالی که هیچ مدرکی در این باره وجود ندارد و او اصرار دارد به صورت غیرشرعی به رابطه زوجیت خودمان ادامه بدهیم اما من حاضر نیستم این گونه با او زندگی کنم.

با وجود این فرید برای وادار کردن من به ادامه این رابطه مدام در محل زندگی ام آبروریزی می کند و با ایجاد مزاحمت ها و اجیر کردن افراد برای تعقیب و ترساندن من زندگی را به کامم تلخ کرده است تا جایی که چند نفر ناشناس و با چهره ای پوشیده به مغازه برادرم رفتند و او را با چوب به شدت کتک زدند حالا نمی دانم این افراد از سوی فرزندان فرید اجیر شده اند که با پدرشان به خاطر ازدواج مجدد اختلاف دارند یا فرید آن ها را فرستاده است و ...

دیگر تحمل این تعقیب و گریزها را ندارم و دست به دامان قانون Law شده ام اما ای کاش ..برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تکرار ماجرای آتنا در تهران / همسایه ها به خانه کفترباز شیطان صفت هجوم بردند + فیلم

شهادت ۳ ایرانی در عراق بر اثر انفجار بمب

ناگفته های مردی که همسرش را با چاقو کشت و پسرش را خفه کرد

جزئیات قاتلی که صبح امروز در ملاء عام اعدام شد+عکس

نجات یک اعدامی با وساطت فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس

نامه سرگشاده نماینده حقوقی خانواده آتنا اصلانی به استاندار اردبیل

اعتراف مرد همسایه به قتل پسر 11 ساله تهرانی همانند آتنا اصلانی+ فیلم گفتگو با پدر کودک و عکس

گفتگو با برادر ناتنی حمید صفت / من قصاص می خواهم + عکس

قتل عجیب و وحشتناک دختر ۵ ساله /حال برادر 4 ساله وخیم است

دوستی خطرناک یک مرد با مجرم خشن/مرد میهمان دسیسه شومی داشت + عکس

راز تلخ درخت اقاقیا حیاط بیمارستان / نفس های آخر مریم 18 ساله در مهربانی گمشد + عکس

قتل پسر فریدون کناری در جشن عروسی+ عکس

خواستگار دست و پا چلفتی، حلقه را درون رودخانه انداخت! + فیلم و عکس

مشتری عصبانی، خودروی بی ام و را جلوی دفتر نمایندگی آتش زد + فیلم و عکس

تعیین جایزه برای یافتن مرد چینی گمشده در مسجد سلیمان + عکس

آخرین دفاعیه شیشه‌ای‌ها از قتل دختر بی گناه

فیلم تصادف شدید در سلفچگان که 5 تن را کشت+ عکس

کدخبر: 305300 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟