ساعت 20 و 10 دقیقه 6 مرداد امسال مسئول یکی از بیمارستان‌های کرج با 110 تماس گرفت و از مرگ مشکوک مردی جوان خبر داد. ماموران کلانتری 14 رسالت با حضور در بیمارستان متوجه شدند مرد جوان از سوی دوستانش در حالی که براثر ضربه چاقو زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شده و در آنجا جان باخته است. همچنین ماموران در تحقیق از دوستان پسر جوان متوجه شدند او در جریان درگیری خیابانی با یک گردوفروش به قتل Murder رسیده است. با گزارش این جنایت Crime به بازپرس حسن علایی‌ اصل‌ثمرین و دستور قضایی او جسد پسر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد .

با تشکیل پرونده قضایی در شعبه 13 بازپرسی دادسرای جنایی کرج و دستور قضایی بازپرس پرونده، کار آگاهان اداره جنایی پلیس Police آگاهی استان البرز، تحقیقات برای یافتن عامل این جنایت را آغاز کردند.

یکی از دوستان مقتول به افسر تحقیق گفت: شب جنایت من و مقتول و بقیه دوستانم به حوالی عظیمیه کرج رفته بودیم. همان موقع یکی از مردان جوان که در حال تمیز کردن گردو و فروش بلال بود به محل پارک خودروی پرایدمان اعتراض کرد. جای پارک خودرو را عوض کردیم. همین باعث ناراحتی مقتول شد. او که پیاده شد دعوا شروع شد. مرد گردوفروش با چاقو او را زخمی کرد و جانش را گرفت .

در ادامه دوستان متهم به قتل فراری گفته‌های مشابهی را مطرح کردند. عامل جنایت تحت تعقیب قرار گرفت و سرانجام بازداشت شد و پس از اظهارات ضد و نقیض به قتل اعتراف کرد. متهم به قتل به افسر تحقیق گفت: من و دوستانم کنار خیابان نشسته و در حال پوست کندن گردو برای فروش بودیم. همان موقع خودروی پرایدی که چند جوان سرنشین آن بودند، در محل کسب و کارمان پارک کرد. به راننده اعتراض کردیم که جای دیگری پارک کند که جای پارک خودرو را کمی تغییر داد. اما یکی از پسران جوان بنای ناسازگاری گذاشت و بعداز پیاده شدن به سمت‌مان آمد.

وی افزود: او بساط کارمان را به هم ریخت و شروع به فحاشی کرد. دعوایمان بالا گرفت و اطرافیان سعی در میانجیگری برای پایان دادن به دعوا داشتند. او سپس با من گلاویز شد و من هم که عصبانی شده بودم با برداشتن چاقویی، به او ضربه زدم که غرق در خون در خیابان افتاد. از ترس فرارکرم و چاقو را در سطل زباله انداختم متهم به قتل پس از اعتراف به جرم Crime خود روانه زندان Prison شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سارا از 7 سالگی و ناخواسته مادر شد! / زندگی تلخ دختر کرمانی

عجیب‌ترین نوزادان دوقلویی که تاکنون دیده‌اید + فیلم و عکس

قتل عروس 100 روزه در اتاق خواب

راز تلخ خودکشی دختری با چشمان آبی

نقشه شیطانی سهیلا برای مرد تاجر

ماجرای لعن و نفرین یک زن خراسانی در شبکه های اجتماعی

دزدی که هرکاری دلش خواست با جسد یک مرده کرد + فیلم

گفت و گو با قاضی پرونده قتل فاطمه 5 ساله در فریمان / قاتل به قید وثیقه آزاد شده بود! + عکس

واژگون شدن خودروی لوکس در 3 ثانیه! + فیلم

این زن همسر پنهانی ۲ رییس جمهور بود! + عکس

سهیلا و پسر خاله اش را در اتاق خواب غافلگیر کردم

شوهرم را با رزیتا هنگام همخوابی در اتاق خواب دیدم / او شب عروسی مان هیزی کرده بود و ...

عکس داماد و عروسش که قربانی اسیدپاشی اصفهان بود / نصف صورت مرضیه سوخته بود

تازه داماد در کرج اعدام شد / عروس با مقتول قبل از ازدواج ارتباط شیطانی داشت

وقتی پدرم زندان بود دوستش به سراغم آمد و به من تجاوز کرد / این مرد در تهران دستگیر شد

زن برادرم با اردلان دوست شوهرش ارتباط داشت / 4 صبح در حالی که خواب بودندبه سراغشان رفتم + عکس

محکومیت مردی که به دختر بد حجاب در بیابان های تهران تجاوز کرد

بلایی که زن جوان بر سر نامزدش آورد + فیلم

کدخبر: 308297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟