گفتگو با قاتل مرد همسایه / وقتی وارد پارکینگ شدم با صحنه وحشتناکی دیدم و ..! + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 65.15M | مدت زمان ویدیو: 00:07:55

به گزارش گروه حوادث رکنا، ساعت 15 روز چهارشنبه، بیستم اردیبهشت‌ماه بود که مأموران کلانتری 125 یوسف‌آباد به قاضی Judge مدیرروستا، بازپرس ویژه قتل Murder تهران خبر دادند مدیرمسئول نشریه شمارش با اصابت ضربات چاقو مجروح و بعد از انتقال به بیمارستان فوت شده است. با حضور بازپرس و کارآگاهان اداره دهم پلیس Police آگاهی در بیمارستان معلوم شد که جسد متعلق به مردی 50 ساله به نام مجید شمس است که سه‌ساعت قبل در پارکینگ خانه‌اش از ناحیه سینه هدف ضربه چاقو قرار گرفته است. تحقیقات اولیه پلیس هم حکایت از این داشت که عامل قتل مردی 45 ساله به نام مهدی. م، یکی از ساکنان ساختمان است که بعد از حادثه Incident از محل فرار Escape کرده است. مأموران پلیس همچنین برادر و خواهرزاده مهدی را که در جریان درگیری حضور داشتند، بازداشت کرده بودند. بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی کارآگاهان برای تحقیق میدانی راهی محل حادثه شدند. در بررسی‌های بیشتر معلوم شد که مقتول ساکن طبقه چهارم و مهدی هم ساکن طبقه دوم بود.
مهدی از مدتی قبل بخشی از پارکینگ را به انباری شخصی خود تبدیل کرده و در آنجا اقدام به مصرف مواد مخدر Drugs و مشروبات الکلی می‌کرد. رفتار مهدی بارها با اعتراض مقتول و همسایه‌ها مواجه شده بود، اما مهدی به اعتراض آنها توجه نمی‌کرد. همچنین معلوم شد که روز حادثه مهدی همراه برادر و خواهرزاده‌اش خود را به آپارتمان Apartmentمقتول رسانده و با او مشاجره کرده بودند.
بعد از آن مشاجره به پارکینگ ساختمان کشیده شده و حادثه خونین همان جا رقم خورده بود. بعد از به دست آمدن این اطلاعات کارآگاهان محل را بازرسی و ده‌ها بطری مشروبات الکلی و تجهیزات پلیسی کشف کردند. در بررسی خودروی بی‌ام‌و 400 میلیون تومانی متهم نیز معلوم شد که خودرو به تجهیزات پلیسی مجهز است که احتمالاً مهدی از آن برای ارتکاب اعمال مجرمانه استفاده می‌کرده، بنابراین خودرو را توقیف و به اداره پلیس منتقل کردند. در شاخه دیگری از تحقیقات تلاش برای بازداشت قاتل The Murdererفراری در جریان بود تا اینکه مخفیگاه وی در یکی از باغ‌های حاشیه تهران شناسایی شد و ساعت 16 روز سه‌شنبه به دام پلیس افتاد. او در اولین بازجویی‌ها به قتل با انگیزه قدرت‌نمایی اعتراف کرد.
خبرنگار جنایی رکنا با متهم این پرونده گفتگو کرد که شرح آن را در ادامه می خوانید.


شما متهم قتل مدیر مسئول نشریه شمارش هستید درسته؟
درسته، من نه، من نزدم، اینجاهم گفتم.


ماجرای روز حادثه را تعریف می کنید؟
این طوری شروع شد، من به مقتول حدود شش هفت ماه پیش یک آپارتمان فروختم، آن ساختمان را خودم 10 سال پیش ساخته بودم، از من در مورد سوئیت موجود در ساختمان سئوال کرد که گفتم آن را برای خودم ساختم اگر توانستم مجوزش را بگیرم که هیچ اگر نتوانستم بخش بر پنج می کنم یا یک سونا و جکوزی برای واحدها درست می کنم و هزینه آن را بین واحدها تقسیم می کنم. مقتول نیز قبول کرد اما زمانیکه سند زدیم همه چیز عوض شد. 


شما وسایلتون رو گذاشتید در ملک مقتول؟
نه در حیاط گذاشتم و از ابتدا می دانست، ضمن اینکه از چهار واحد رضایت کتبی دارم، حتی از واحدی که متعلق به برادرم است نیز رضایت گرفتم، این رضایت برای عدم اعتراض آن ها در مورد سوئیت بود اینکه هیچگونه شکایتی ندارند. تا اینکه برای من یک اخطاریه آمد، نزدیکای ظهر بود. مقتول می گفت من باید دو جای پارک در پارکینگ داشته باشم، اختلافمان از اینجا شروع شد، زمانی که پرسیدم به چه دلیل در جواب می گفت من گردن کلفتم.


چند سهمیه پارکینگ داشت؟
یک جای پارک، گفتم شما یک واحد خریدی و یک پارکینگ هم داری، به او گفتم اگر با من دوستانه برخورد کنی مانند برادرت می شوم اما اگر بخوای گردن کلفتی کنی نمیگذارم بیشتر از یک خودرو پارک کنی، از من شکایت کرد. زمانی که متوجه شکایتش شدم ناراحت شدم، معمولا کسی کسی را صاحبخانه کند باید از او ممنون بود، من چکار کردم که از من شکایت کرد، رفتم زنگ خانه اش را زدم، گفتم بیا پایین از شما گلایه دارم، گفت فلان فلان شده برو و فحاشی کرد، در خانه اش رفتم و در حالی که خیلی ناراحت بودم گفتم من چه کار بدی کردم که از من شکایت کرده ای.


گفته شده که شما در خانه خود مشروبات الکلی هم نگهداری می کردی؟
نه من شراب تهیه کردم تا برای ترک اعتیاد استفاده کنم.


300 شیشه در خانه شما بوده، چه توضیحی دارید؟
300 تا نبود، 50 تا بود، باید می شست می برد، باید می رفتم کمپ اما نمی خواستم به کمپ بروم.


چه کسی به شما تجویز کرد که برای ترک اعتیاد باید شراب مصرف کنید؟
دکتر رفتم گفت باید بستری شوی، گفتم نمی خواهم بستری شوم، گفت باید بفرستمت کمپ، گفتم کمپ نمی توانم بروم، گفت کم کم شراب مصرف کن و مواد را کنار بگذار.


ادامه ماجرا را توضیح دهید.
پس از اینکه از در خانه اش رفتم به خانه برادرم در میدان انقلاب رفتم که آن جا مقتول با من تماس گرفت و فحش های رکیکی به من داد، باورم نشد، وقتی دید من چیزی نگفتم، شروع به کوبیدن روی ماشین من کرد و گفت ماشین 400 میلیونیت را دارم تخریب می کنم، گفتم الان دارم میام سمت خانه، رفتم آنجا با نمیچه ای که داخل ماشینم بود شیشه های ماشینش را شکاندم، یک دفعه دیدم چهار نفر با چوب و زنجیر از پله ها پایین آمدند و به من حمله کردند و دعوا شروع شد.


همسایه ها هم شاهد این ماجرا بودند؟
نه هیچ کس پایین نیامد، هیچ کس.


آن ساختمان چند واحد داشت؟
پنج واحد، 10 سال پیش خودم ساختم.


بعد درگیر شدید و...؟
درگیر شدیم و من با پخی قمه به مقتول زدم اما یک قطره خو هم نیامد، برادرش من را گرفت و کشید عقب تا سلاح را از دستم بگیرند، یک دفعه من را هول داد سمت برادرش و قمه داخل بدن برادرش فرورفت و سپس فرار کرد، نیمچه را داخل سوئیت گذاشتم و گفتم او را به بیمارستان ببرید، گفت به شما ربطی ندارد.


شما سوار موتور شدی و رفتی؟
بله بدون اینکه جلوی من را بگیرند رفتم، بخاطر ترس از اعتیادم فرار کردم، اگر می دانستم قرار است فوت کند می انداختم روی دوشم و می بردم.


فکر نمی کنی بهتر بود اختلافاتتان را به صورت قانونی حل کنید تا اینکه قمه کشی کنید و یک نفر بمیرد؟
اون باعث شد.


می تونستید قانونی اقدام کنید نمی تونستید؟
ماشینم را تخریب کرد چکار می کردم.


فکر نمی کنید بخاطر ترس از اعتیاد با پلیس تماس نگرفتید؟
نه، بخاطر این نبود.


اگر از پلیس ترس نداشتید چرا روز حادثه فرار کردید؟
خب بخاطر اینکه افتاد روی زمین و قمه به او اصابت کرد، زمانی که اصابت کرد باورم نشد و آن لحظه گفتم خدا رحم کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

8 ماه تجاوز معلم خصوصی به دختر 15 ساله + عکس

20 سال زندان برای بازیگر پرنفوذ به خاطر تجاوز به 2 زن +عکس

پدر بوکانی 3 قلوهای خود را در کوچه رها کرد / این بچه ها از زن دومش است

فوتبالیست معروف دو تیم پرسپولیس و استقلال در گذشت + عکس

فیلم لحظه دعای عجیب بهاره رهنما هنگام درست کردن نذری / همسرش او را همراهی کرد + عکس

قتل پاییزی در نوشهر / مرد مسلح یک نفر را کشت و 4 تن را زخمی کرد

ترزیق وحشتناک ژل به بدن دختر زبیا، او را به دردسر انداخت + عکس

دختر زیبا و میلیاردر سعودی دستگیر شد +عکس

رقص مرگبار اختاپوس گرسنه + فیلم و عکس

درگذشت 50 زائر ایرانی در پیاده روی اربعین/فقط یک سوم فوت شدگان بیمه بودند

سرنوشت عجیب مرد نابینا و کیف پر از پولش +فیلم

عاشق خواهر زن صیغه ای برادرم شدم / مریم چند شب از خانه رفت و وقتی برگشت که..!

زن و شوهر همدانی که کربلا نرفته کربلایی شدند + فیلم

بلایی که بر سر نوعروس 15 ساله آمد / مینا با جوانی دیگر در آشنا شد!

دردسر نوزاد رها شده در دادگاه برای قاضی / ازدواج نکرده صاحب فرزند شدم!

شب ها از ترس دست درازی پدرم به من و خواهرم فاطمه خوابم نمی برد، اما او کار خودش را می کرد! 14+

جداشدن سر نوزاد هنگام تولد در اتاق زایمان بیمارستانی در ایرانشهر!

20 بار تجاوز به دختر 14 ساله پشت یخچال بزرگ قصابی + عکس

کدخبر: 325700 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میثم حیدری
آیا این خبر مفید بود؟