آزار و اذیت زن سرطانی در یافت آباد / جوان شیطان صفت به التماس های فرشته هم توجه نکرد+ عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، رسیدگی به این ماجرا از اواسط آبان ماه سال 94 به دنبال شکایت یک زن 28 ساله به نام فرشته در دستور کار پلیس Police قرار گرفت. 
این زن که چهره ای آشفته داشت به ماموران گفت: به بیماری سرطان مبتلا هستم. حالم خوب نبود که با همسرم تماس گرفتم. وقتی همسرم گفت که نمی تواند محل کارش را ترک کند و به خانه بیاید تصمیم گرفتم به خانه مادرم بروم. به همین خاطر در خیابان یافت آباد منتظر تاکسی ایستادم.
وی ادامه داد: من سوار یک پراید سفید شدم. راننده جوان سر صحبت را باز کرد و من هم با او درد دل کردم اما در میان راه متوجه شدم به سمت بیراهه می رود وقتی به او اعتراض کردم خودرو را در گوشه ای خلوت متوقف کرد. می خواستم از ماشین پیاده شوم که دیدم درها قفل است. او به سویم حمله کرد و چون مقاومت مرا دید با مشت به صورتم کوبید. مرا کتک زد و بدون توجه به التماس هایم مرا آزار داد سپس پسر بی رحم مرا از ماشین بیرون پرت کرد و رفت ولی توانستم پلاک پراید او را به خاطر بسپارم.
به دنبال اطلاعاتی که زن جوان به پلیس داد پلاک خودرو استعلام و همان شب صاحب خودرو که پسر 28ساله ای به نام فرامرز بود دستگیر شد.
وی که مهندس برق است خود را بی گناه خواند و ادعا کرد در زمان وقوع جرم Crime در تهران حضور نداشته اما وقتی با زن جوان روبه رو شد به جنایت Crime سیاه اعتراف کرد.
فرامرز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران در حالی پای میز محاکمه ایستاد که زن جوان با دیدن وی بار دیگر شوکه شد.
این زن که به شدت می لرزید گفت: این پسر بدون توجه به التماس های من و بدون توجه به اینکه به او گفته بودم از بیماری سرطان رنج می برم مرا آزار داد. این ماجرا تاثیر بدی در روحیه ام گذاشته و از آن زمان به بعد می ترسم به تنهایی از خانه خارج شوم. شبها کابوس می بینم و مدتی است تحت درمان یک روان شناس هستم.
این زن ادامه داد: قبل از این ماجرا زندگی خوبی داشتم و دغدغه زندگی ام مقابله با بیماری ام بود اما حالا با همسرم هم دچار اختلاف شده ام و زندگی ام در آستانه فروپاشی است.
سپس فرامرز پشت تریبون دفاع ایستاد و ابراز پشیمانی کرد و وی گفت: مهندس برق هستم اما چون کار مناسبی پیدا نکردم ظهرها با ماشین مسافرکشی می کردم. وقتی زن جوان را کنار خیابان دیدم که منتظر تاکسی ایستاده او را سوار ماشین کردم. سر صحبت را باز کردم و به او گفتم مجرد هستم. نمی دانم چطور شد که وسوسه آزار این زن به ذهنم رسید و در گوشه ای خلوت ماشین را متوقف کردم. قبول دارم این زن را کتک زدم چون مقاومت می کرد ولی من او را آزار ندادم . حالا می گویم شرمنده او هستم.
در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و فرامرز را به 15سال زندان Prison و شلاق Whip به خاطر آدم ربایی محکوم کرد. این حکم اما در دیوان عالی کشورتایید نشد و به این ترتیب پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه همعرض فرستاده شد.
فرامرز دیروز در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران بار دیگر از خود دفاع کرد.
زن جوان گفت: این ماجرا تاثیر بدی در روحیه ام گذاشت. بیماری ام روبه بهبود بود اما شوک این ماجرا موجب وخیم تر شدن بیماری ام شد و من این مرد را در این ماجرا مقصر می دانم. به همین خاطر برایش اشد مجازات می خواهم.
سپس متهم به دفاع پرداخت و گفت: قبول دارم فکر آزار این زن به سرم زد اما من نقشه ام را عملی نکردم.من پشیمان هستم و تقاضای بخشش دارم.
در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شوهرم عاشق النا دختر روس شده است / زن کرمانی آدرس این دختر را به پلیس داد ولی ..!

دردسر صیغه محرمیت در دروان نامزد ی عروس و داماد

20 زلزله زده تاکنون خودکشی کرده اند و 4 نفر از فرط سرما فوت کرده اند

چرا بیشتر زلزله های ایران در شب می آید ؟ / حداکثر توان گسل اشتهارد همان 5.2 ریشتر بود

قاچاق عروس های هندی از ارمنستان به ایران لو رفت +عکس

درگیری شدید وکتک کاری در برنامه زنده تلویزیون افغانستان + فیلم

بلای وحشتناکی که میمون بازیگوش بر سر توریست 40 ساله آورد + عکس

فوری / ملی پوش کشتی تیم ملی درگذشت + عکس

پسرم حاصل دوستی زشت من و دایی شوهرم بود و باید کشته می شد

صدای مهیب و ترسناک زلزله تهران را بشنوید و ببینید!

8 شب از شوهرم قهر کردم و به خانه مادرم رفتم تا اینکه همسایه ها گفتند شوهر در خانه تنها نبود و ..!

اگر با این مرد ارتباط جنسی داشتید، حتما آزمایش خون بدهید! + فیلم گفتگو و عکس بدون پوشش

تجاوز به دختر 21 ساله در اتاق 103 مسافرخانه / من و فردین 2 اتاق داشتیم ولی ..!

سرنوشت عجیب یگانه دختری که شش سال قبل ربوده شد + عکس

ازدواج دوباره رز با شوهرش پس از 18 سال طلاق + عکس

نقشه شوم لی لی برای فوتبالیست ملی پوش + عکس

کدخبر: 340895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟