با فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفتند و تقاضای کمک کردند. دقایقی بعد چراغ‌گردان قرمز ‌رنگ خودروی گشتی پلیس Police از دور نمایان شد. ماموران با حضور در محل، پس از هماهنگی قضایی وارد خانه زوج جوان شدند و مرد 40 ساله را با چاقوی خون‌آلود در آشپزخانه دستگیر کردند.

او با بیش از ده ضربه چاقو، همسرش را مجروح کرده بود؛ زن 35 ساله غرق در خون با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد. با توجه به وخامت حال این زن، هماهنگی‌های لازم با فوریت‌های پزشکی انجام شد و آمبولانس 115 نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حاضر شد. پیکر نیمه‌جان زن 35 ساله در حالی به بیمارستان انتقال یافت که شاهدان این صحنه از او قطع امید کرده بودند. تلاش تیم پزشکی و مراقبت‌های ویژه، برای نجات جان این زن موثر واقع نشد و او به خاطر شدت جراحات جان باخت.

تحقیقات ماموران درباره مشکلات زن و شوهر جوان حاکی از آن بود که آنها چندی قبل از هم طلاق گرفته بودند، اما پس از مدتی پشیمان شده و البته بدون آن‌که ریشه‌یابی درستی از مشکلات داشته باشند زندگی مشترک خود را از سر گرفتند.

متاسفانه ساده‌انگاری در حل اختلاف از یک‌سو و ظن و شک مرد 40 ساله به همسرش از سوی دیگر باعث درگیری و بگو‌مگوهای آنها شد و چنین صحنه وحشتناکی را برابر چشمان معصوم طفلی بی‌گناه رقم زد. صحنه‌ای که هیچ‌گاه از ذهن و آینه خاطرات تلخ دوران کودکی او پاک نخواهد شد.

الزام مهارت ده‌گانه

محمد ایرجی‌پور، مدرس مهارت‌های زندگی و مشاور خانواده در این باره معتقد است، برخورداری از مهارت‌های ده‌گانه زندگی از الزامات زندگی مشترک برای زوجین است.

وی افزود: مطالعات و تحقیقات به عمل آمده در حوزه خانواده نشان می‌دهد مهارت حل تعارض، مدیریت هیجان و برخورداری از توان مذاکره و گفت‌وگوی منطقی زمینه مناسبی برای زوجین فراهم می‌سازد تا با وجود اختلاف نظر در مسائل زندگی مشترک، به درک همدلانه‌ای نسبت به یکدیگر برسند و در سایه محبت، همزبانی، همکاری و هماهنگی با یکدیگر به حل مسائل بپردازند و از زندگی مشترک خود لذت ببرند.

ایرجی‌پور گفت: در این ماجرا می‌خوانیم زوجین از یکدیگر جدا شده و پس از مدت کوتاهی دوباره با هم ازدواج کرده‌اند و این نکته قابل تامل است که ازدواج اول آنها چرا به طلاق انجامید؟ این موضوع می‌طلبید با کمک یک مشاوره خانواده، بررسی و آسیب‌شناسی لازم شده تا نقاط ضعف و نواقص آن شناسایی و در صورت تصحیح این نقاط ضعف به ازدواج مجدد با یکدیگر بینجامد. نکته دیگر این که بدبینی و سوء‌ظن یک عامل مخرب در روابط زوجین است که نیاز به درمان دارد. اگر این حالت در مرحله اول زندگی مشترک وجود داشته است نباید در ازدواج دوم نادیده گرفته می‌شد. اگر بدبینی و سوء‌ظن با مستندات همراه بوده است، باید اعتمادسازی از ناحیه طرف مقابل اتفاق می‌افتاد و شک و بدبینی بر طرف می‌شد تا دوباره منجر به بروز مشکل نشود.

وی افزود: نکته سوم این که خوشبختانه امروزه متخصصان امر در مراکز مشاوره با استفاده از تکنیک‌های علمی، مداخلات روان‌شناختی را به‌کار می‌بندند و تعارضات زوجین را به حداقل می‌رسانند. زوجین در صورت بروز مساله و اختلاف باید به مراکز مشاوره مراجعه و با طرح مساله، آن را در همان مرحله اولیه حل کنند تا این مشکلات به بحران تبدیل نشود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به مریم  13 ساله در خانه پدری / به مادرم پشت کردم و ..!

نرگس را به حمام بردم و داخل وان بود که ..!

امیر به من و سیامک گفت برای خودتان قبر بکنید و .!

باخت زندگی در قمار اینترنتی / هشدار سرهنگ علی کریمی

زن مهرداد با شوهرم من خیلی صمیمی شده و ..! / بابک نسبت به این زن تعصب دارد و ..!

مادر بچه هایم راه کثیفی رفت و من در دام زن مطلقه ای افتادم

ناهید از کثافت کاری هایم خسته شد و..!

سیمین زن مطلقه ای بود که در هتل تن به بی شرمی مردمسافر داد و..!

گواهینامه نداشتن مهدی قائدی دردسر ساز شد؟/چه کسی پشت فرمان بود؟+عکس

زهره عروس 11 ساله یک پیرمرد شد / شوهرم توقعاتی دارد که نمی توانم انجام دهم!

بسکتبالیست مشهور و همسرش در سانحه رانندگی جان باختند +تصاویر

گفتگو با جوانی که با یک دختر زندانی ازدواج کرد / سیما عروس زندان شد!

دختر 8 ساله مادرش را با مردان کثیف می دید تا اینکه..!

کدخبر: 352893 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟