به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ حسین بیات مختاری، رئیس پلیس Policeشهرستان نیشابور گفت: در پی گزارش سه سرقت Stealing کابل های برق چاه های عمیق کشاورزی در بخش میان جلگه موضوع با تقویت و افزایش گشت های محسوس و نامحسوس به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه شب گذشته مأموران پاسگاه انتظامی "عشق آباد" هنگام گشت زنی در محدوده روستای کلاته "اکبرآباد" به یک دستگاه پژو 405 مظنون که بلافاصله خودرو را با علایم هشدار دهنده متوقف و در بازرسی از خودرو حدود 25 متر کابل فشار قوی مربوط به چاه موتورهای کشاورزی به همراه مقادیری مواد مخدر Drugs صنعتی کشف کردند .
بیات مختاری تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضایی و قانونی متهمان 36 و 37 ساله سابقه دار که اهل یکی از شهرستان های دیگر استان بودند در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 10 فقره سرقت کابل هااز چاه موتورهای کشاورزی بخش میان جلگه و روستاهای بخش مرکزی نیشابور اعتراف کردند .
رئیس پلیس شهرستان نیشابور خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متمهان در پلیس آگاهی برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
 

کدخبر: 353648 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟