مرگ مشکوک خانم دکتر روانشناس در سقوط از یک برج در تهران + عکس

ساعت‌4:50 روز شنبه چهارم فروردین‌ماه سال جاری قاضی سجاد منافی‌آذر، بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری تهرانپارس از مرگ مشکوک زن جوانی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در محل حادثه Incident که حیاط برج مسکونی بود با جسد زن 39‌ساله‌ای به نام مهین روبه‌رو شدند که حکایت از این داشت به طرز مرموزی از پنجره خانه‌اش در طبقه ‌19 برج به پایین سقوط Fall کرده و جان باخته است. 
بررسی‌های بعدی نشان داد مهین، دکترای روانشناسی داشته و سوم فروردین دو فرزندش را به خانه مادرش در محل دیگری برده و بعد دوباره به خانه‌اش بازگشته است. همچنین مشخص شد شب حادثه او و شوهرش در خانه‌شان مهمان داشته‌اند. شوهر خانم دکتر فوت شده هم در بازجویی‌ها مدعی شد که شب حادثه مهمان داشته‌اند و نمی‌داند همسرش به چه علت و چگونه به پایین سقوط کرده و با صدای فریاد همسایه‌ها متوجه حادثه شده است. 
مهمان‌ها هم در تحقیقات حرف‌های شوهر مهین را تأیید کردند. در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، مادر مهین صبح دوشنبه سوم اردیبهشت ماه امسال به دادسرای امور جنایی مراجعه کرد و گفت به مرگ دخترش مشکوک است و درخواست دارد درباره حادثه تحقیق شود. 
پس از طرح این شکایت قاضی منافی‌آذر پرونده را برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پلیس قرار داد. وی دستور داد تا مأموران برای روشن شدن زوایایی پنهان این حادثه از شوهر خانم دکتر تحقیق شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

محاکمه یک زن به خاطر داشتن 2 شوهر در تهران

شرایط تعیین هویت مومیایی رضا شاه / جسد کشف شده کجاست؟! +عکس

دختر 13 ساله هدف آزار و اذیت پسر عموها شد + عکس

عکس / شباهت جسد مومیایی پیدا شده با آخرین عکس رضا شاه

قتل در پارک ارم تهران +عکس

3 کودک در شکنجه گاه زن بابای سوم! / دادستان ماهشهر خبر داد + عکس

قتل مرد همدانی به خاطر ازدواج سوم / زن دوم اعتراف کرد

دستگیری 18 مرد شیطان صفت در هتل پاتایا تایلند / ارتباط با دختران کم سن و سال جرم آنان است

دو ماه زندگی با جسد پدر / وقت نداشتم دفنش کنم!+ عکس

اولین عکس و سلفی از جسد مومیایی رضا شاه + عکس

قتل در روز بارانی کرج

کدخبر: 375016 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟