به گزارش گروه جنایی رکنا، مرداد‌سال گذشته بود که پسر 17‌ساله‌ای همراه پدرش به اداره پلیس رفت و از مردی به اتهام آدم‌ربایی، سرقت Stealing و اقدام به آزار شکایت کرد. او گفت: خانه ما در یکی از خیابان‌های شرقی تهران است. هر روز عصر همراه دوستانم در باشگاه فوتبالی بازی می‌کنیم. ساعتی قبل از خانه‌مان بیرون آمدم تا به باشگاه بروم. داخل کوچه از جلوی ساختمان مسکونی در حال عبور بودم که مرد جوانی مرا صدا زد. او گفت که کلید خانه‌شان را ندارد و مادرش هم بیرون است و از من خواست با تلفن همراهم شماره تلفن مادرش را بگیرم تا از مادرش بخواهد زودتر به خانه بیاید. من قبول کردم و در حال گرفتن شماره بودم که ناگهان مرد جوان در را باز کرد و مرا به داخل حیاط هل داد و در را بست. او تلاش کرد من را با تهدید چاقو به داخل سرویس بهداشتی کنار حیاط ببرد که شروع به کمک خواهی کردم. ثانیه‌هایی بعد ساکنان ساختمان به کمکم آمدند، اما آن مرد مرا زخمی کرد و پس از سرقت تلفن همراهم از محل گریخت. وی گفت: آنطور که ساکنان ساختمان می‌گفتند مرد جوان شهروز نام دارد و همراه مادرش در آن ساختمان زندگی می‌کند.
پس از طرح این شکایت تیمی از مأموران پلیس برای دستگیری متهم وارد عمل شدند. بررسی‌های مأموران نشان داد متهم پس از حادثه Incidentبه مکان نامعلومی گریخته است. در حالی که حدود یک‌سال از حادثه گذشته بود به مأموران خبر رسید متهم در کمپ ترک اعتیادی حوالی کرج بستری است که او را بازداشت کردند.
متهم صبح دیروز برای تحقیقات به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. او با اقرار به جرمش گفت: من معتاد Addicted به مواد مخدر Drugsشیشه هستم. روز حادثه مقدار زیادی شیشه مصرف کرده بودم و توهم داشتم. روز حادثه یک لحظه احساس کردم فردی به من دستور داد تا پسر نوجوان را بربایم و اموالش را سرقت کنم. بعد از حادثه به یکی از شهرهای اطراف تهران فرار Escape و زندگی مخفیانه‌ای را شروع کردم تا اینکه چند روز قبل به خانه‌مان برگشتم و خانواده‌ام مرا برای ترک اعتیاد در کمپ بستری کردند. داخل کمپ موضوع را برای افراد آنجا توضیح دادم که آنها هم پلیس را با خبر کردند.
متهم به دستور قاضی رضوانی، بازپرس شعبه هشتم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

رهبر خطرناک گروه برادران آریایی در زندان جان باخت+ عکس

تجاوز گروهی به دختر جوان با همدستی نامزد شیطان صفتش در هتل+ عکس

دوختن لب و چشمان دختر 12 ساله به دلیل آرایش کردن + عکس

باردار شدن معصومه 12 ساله پس از تجاوز گروهی چند مرد وحشی

تجاوز استاد گیتار به دختر 16 ساله تهرانی در استودیو + عکس

تماس زنم مرا از مرگ نجات داد / مهمانان مست پارتی در تهران قتل عام راه انداختند + عکس

این مرغ بعد از 5 سال تغییر جنسیت داد و خروس شد!+عکس

تجاوز به نوعروس در اتاق حجله / دست و پای این دختر را بستند تا کار  یکسره شود!

راز مخوف جسد دختر و پسر بدون لباس که به دریا انداخته شده بودند+ عکس

حسادت به ازدواج دخترخاله/تازه دامادحرف هایی که نباید می شنید را شنیده بود!

جسد مرد اسکی باز پس از 60 سال شناسایی شد + عکس

مردان شیطان صفت کبری 14 ساله را محاصره کردند! + عکس

فریادهای دختر نوجوان تهرانی تجاوز پسر همسایه را فاش کرد + عکس

 

کدخبر: 402852 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟