به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: ساعت 23 جمعه 19 مرداد امسال نزاع دسته جمعی هشت جوان در خیابان معلم بیرجند به چاقوکشی ختم شد که در این درگیری جوان 17 ساله ای به شدت مجروح شد و هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

«مقدس» افزود: این درگیری بر اساس اعتراف های اولیه متهمان با انگیزه عربده کشی و خودنمایی ناشی از غرور جوانی اتفاق افتاده است. وی با بیان این که سن این جوانان 18 تا 24 سال بوده است از بازداشت سه متهم دیگر خبر داد و گفت: غلاف چاقو در خودروی مقتول کشف شده ولی هنوز آلت قتاله کشف نشده و در این زمینه یک خودرو توقیف شده است.

وی تصریح کرد: پرونده قتل Murder جوان 17 ساله در شعبه چهارم ویژه قتل دادسرای انقلاب اسلامی تشکیل شد و متهمان با قرار مناسب بازداشت شدند.

دستگیری 8 نفر

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان درباره روند رسیدگی پرونده به خبرنگار ما گفت: متهم 24 ساله در شعبه چهارم بازپرسی ویژه قتل و هنگام بازسازی صحنه جرم Crime در محل وقوع حادثه Incident به جرم خود اقرار و اظهار کرد که این نزاع بین دو گروه و به دلیل مسائل جزئی (فحاشی و تهدید با قمه) رخ داد و من هم که چاقو را روز قبل از منزل برداشته بودم وارد ماجرا شدم و هرگز فکر نمی کردم دستم به خون جوان 17 ساله ای آغشته شود، من به علت مسائل جزئی مقتول را با چاقو زدم.

«مقدس» با بیان این که متهم به قتل در این نزاع از ناحیه یکی از افراد شرکت کننده در نزاع به وسیله قمه مجروح شد که در همان روزهای اول مورد مداوا قرار گرفت افزود: در جریان این نزاع خیابانی که بیشتر جریانی از عربده کشی و خودنمایی بود هشت نفر دستگیر شدند و تحقیقات نیز انجام شد و با قرار مناسب تعدادی از متهمان شرکت کننده در نزاع از زمان وقوع جرم در بازداشت به سر می برند.

این مقام قضایی اظهار کرد: به زودی کیفرخواست این پرونده تنظیم و تقاضای مجازات برای متهمان به اتهام قتل عمدی و شرکت در نزاع دسته جمعی منجر به قتل به دادگاه کیفری یک استان ارسال خواهد شد.

اشد مجازات برای عربده کش ها

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با هشدار به افرادی که در معابر نظم، امنیت و آرامش عمومی را بر هم می زنند تصریح کرد: دادستانی با این دسته از متهمان با قاطعیت برخورد می کند و هیچ ارفاقی در نظر گرفته نخواهد شد. «مقدس» افزود: افرادی که با سلاح سرد مانند چاقو، قمه، چوب دستی و... برای خودنمایی در معابر به عربده کشی می پردازند و حقوق عامه مردم را ضایع می کنند با اشد مجازات مواجه خواهند شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جاسوس طلایی اسرائیل کیست؟

پانزده بار خودکشی دختر 14ساله به خاطر ریزش مو + عکس

پسر بختیاری مادر و خواهر خود را به قتل رساند و بعد خودکشی کرد

عکس صورت خونین داور فوتبال / فاجعه در ورزشگاه آبادان +عکس

کلاهبرداری ۲۲ میلیارد تومانی از مردم با پیامک / وزیر ارتباطات خبر داد +عکس

جسد تکه تکه شده 6 قلوها در پارکینگ / مادر بی رحم پس از زایمان قتل عام به راه انداخت + عکس

تجاوز به عروس های جوان هنگام مشاوره زناشویی در اتاق مشاور + عکس

اعتراف 10 زن و مرد در 6 پرونده قتل تهران + فیلم گفتگو با قاتلان

ادعای عجیب داعشی دستگیر شده در روز عاشورا / دختر محجبه چه قولی داده بود؟ + فیلم گفتگو

شرط کثیف مدیرعامل برای پس گرفتن شکایت از همسر ملیحه / باید پیش من بیایی!

بی آبرویی عجیب عروس خانم سر سفره عقد / داماد جا خورد

پدر داماد عاشق عروسش شد و به او تجاوز کرد!

کدخبر: 416186 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟