حمله وحشیانه 2 قلوها به ناپدر و مادر + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پلیس Police متهمان کوین و کودی مارتینز 26 ساله با چاقو به مادر و ناپدری خود حمله کرده و قصد داشته‌اند تا آنها را به قتل Murder برسانند اما هر دو قربانی ازاین حمله وحشیانه جان سالم بدر برده‌اند.

«جاستین براون» از پلیس منطقه می‌گوید: حمله در خانه‌ای در ساکرامنتو صورت گرفته و دوقلو پس از حمله به سمت پارکینگ رفته و فرار Escape کرده‌ بودند.

مأموران پلیس هر 2 برادر را چند ساعت پس از حمله بازداشت کرده‌اند. وی افزود: هر دو قربانی به بیمارستانی در ساکرامنتو منتقل شده‌اند. یکی از همسایگان می‌گوید: مدت‌ها است که رابطه برادران با مادر و ناپدری‌شان بد بوده و بارها صدای درگیری و دعوایشان به گوش رسیده است.

طبق تحقیقات پلیس ناپدری سنگدل اغلب با هر دو برادر رابطه بدی داشته و اجازه ورود آنها را به خانه نداده و اغلب هر دو برادر در راهروی پایین آپارتمان می‌خوابیدند.

قاضی دادگاه این دو قلوها را به زندان محکوم کرده بود اما به زودی دوران محکومیت آنان خاتمه خواهد یافت و ناپدری این دو به دادگاه  گفته است که با آزادی آنان امنیت جانی وی به خطر می افتد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 41826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟