3 فرضیه پلیسی در قتل حمید حاجیان وکیل جنجالی و زن 24 ساله

به گزارش گروه حوادث رکنا، شامگاه چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه حمید حاجیان 41 ساله وکیل پایه یک دادگستری در پارکینگ دفترش در کامرانیه جنوبی خارج می شود و مورد حمله مهاجمان ناشناس قرار می گیرد و در تیراندازی خونین جان خود را از دست می دهد.

این وکیل دادگستری به همراه زن 24 ساله بوده که این زن جوان نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفت. بعد از شنیدن صدای شلیک گلوله ها کارمند دفتر این وکیل به سرعت خود را به داخل پارکینگ ساختمان می رساند و با صحنه خونینی رو به رو شد.

حمید حاجیان از ناحیه سر، کمر و ران پا هدف گلوله قرار گرفته بود که پس از انتقال به بیمارستان دچار مرگ مغزی شد و به کام مرگ فرو رفت.

در ابتدا گفته شد این زن جوان که همراه وکیل دادگستری بوده همسرش است در حالیکه قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران این زن 24 ساله را از موکلان این وکیل معرفی کرده است که در آن صحنه خونین مورد حمله مهاجمان قرار گرفت و در حالیکه هنوز هوشیاری داشت به ماموران پلیس گفت: که وقتی داخل پارکینگ از خودرو پیاده شدیم ناگهان از پشت مرد غریبه ای به سمت ما آمد و شروع به تیراندازی کرد.

تحقیقات پلیس روی این پرونده جنجالی ادامه دارد و این درحالی است که ارتباط زن جوانی که همراه حمید حاجیان مورد اصابت گلوله قرار گرفت با وی هنوز به طور کامل مشخص نشده است. همسر این وکیل دادگستری که صاحب دو فرزند از او است مورد تحقیق قرار گرفته است و هنوز ماموران در حال یافتن پازل های زندگی شخصی و کاری این وکیل هستند تا بتوانند ردی از قاتلان پیدا کنند.

البته از صحنه رخ دادن این حادثه این فرضیه هایی مانند انتقام گیری ، خصومت شخصی  و یا تسویه حساب مالی مد نظر قرار گرفته است.

البته فرضیه دیگری در رسانه منتشر شده مبنی بر اینکه حاجیان در یکسری از پرونده های مفاسد اقتصادی وکیل بوده است اما این موضوع هنوز به اثبات نرسیده است و صحت و سقم آن مشخص نیست.

شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران در خصوص ابهامات این پرونده گفت: هنوز علت و انگیزه مهاجم یا مهاجمان مشخص نشده است و دستورات لازم برای شناسایی این افراد صادر شده است.

در حالی حمید حاجیان هدف یک حمله مسلحانه واقع شده است که حسین هدایتی، متهم اخلال در نظام اقتصادی کشور که به جهت حمایت های مالی از برخی از باشگاه های فوتبال مشهور شده است در پنجمین جلسه دادگاه خود و در دفاعیات خود گفته بود: به سراغ حمید حاجیان که یک وکیل با نفوذ است و ۵۰ میلیارد تومان پول بنده را خورده و برده است بروید. حاجیان به من گفت اگر اسمش را در دادگاه ببرم از من شکایت می‌کند؛ شاید فرار آقای یقینی نیز دست ایشان است.

با این حال مدیر خراسانی وکیل حسین هدایتی گفته است که هیچ ارتباطی بین قتل حاجیان و هدایتی وجود ندارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 472070 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟