به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "احمد نجفی" معاون مبارزه با جرائم سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: روز 7 آبان ماه سال 1396 پرونده ای با عنوان موبایل قاپی از کلانتری 117 جوادیه برای رسیدگی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی ار جاع شد.

طعمه دزدان پس از حضور در پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: ساعت 12:30 هفتم آبان ماه سال 1396 در خیابان فدائیان اسلام در حال صحبت با تلفن همراهم بودم که ناگهان گوشی تلفن همراهم توسط 2 موتور سوار به سرقت رفت.

ماموران موفق شدند یکی از سارقان را در مخفیگاهش دستگیر و سرانجام 5 همدست وی را در قهوه خانه ای در محدوده شوش دستگیر کنند.

وی ادامه داد: سارقان به 100 فقره موبایل قاپی و فروش گوشی های مسروقه به مالخری در محدوده بازار مولوی، اعتراف کرده اند. تا کنون کارآگاهان اداره هجدهم موفق به شناسایی بیش از 140 نفر از مال باختگان شده اند. ماموران محل تردد مالخر را شناسایی و او را دستگیر و در بازرسی بدنی از وی تعداد 14 دستگاه تلفن همراه مسروقه و همچنین مبلغ 12 میلیون تومان از متهم کشف شده است.

مالخر به خرید 200 فقره گوشی مسروقه به قیمت بسیار ناچیز اعتراف کرد و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و دستگیری دیگر سارقان و مالخران گوشی های مسروقه در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد. همچنین سارقان گوشی قاپ نیز برای شناسایی دیگر شاکیان با قرار قانونی کماکان در اختیار این اداره قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 472659 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟