به گزارش گروه حوادث رکنا، ساعت21 یکشنبه 8 اردیبهشت ماه سال جاری ماموران کلانتری 13 آبادان در جریان مرگ مشکوک مرد میانسالی در خانه‌اش در خیابان طیب 3 قرار گرفتند.

ماموران با حضور در خانه مرد تنها مشاهده کردند مرد قوی هیکل در وسط حیاط خانه‌اش به کام مرگ فرو رفته است.

با توجه به مرموز بودن پرونده تیمی از ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند و در گام نخست با توجه به بوی تعفنی که از جسد در فضای خانه پخش شده بود مشخص شد که چند روزی از مرگ این مرد تنها می‌گذرد و یک پتو روی سر جسد مرد تنها افتاده بود.

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات پی بردند مرد قوی هیکل علاقه زیادی به اجناس قدیمی و عتیقه داشته و همیشه در خانه تنها بوده تا اینکه یکی از بستگانش با توجه مرد قوی هیکل پاسخ تماس های تلفنی وی را نداده نگران شده و با حضور در خانه مرد تنها با جسد این مرد روبرو شده است.

تیم پلیسی در گام بعدی با توجه به لاشه‌های زیاد کله پاچه در خانه مرد تنها احتمال دادند که خوردن زیاد کله پاچه باعث مرگ وی شده باشد اما پتوی روی سر جسد مرد تنها ماجرا را مرموزتر کرده است.

بنا بر این گزارش، جسد مرد تنها برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات تکمیلی در این پرونده معمایی در پلیس آگاهی آبادان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 473065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟